Utrolig nervøs for selve svaret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg var til NF scanning for et par dage siden, og jeg var desværre så uheldig at få tallene 1:20 Selve scanningen så rigtig fin ud, men da hun så skulle regne det sammen, fik jeg desværre den dårlige nyhed at min blodprøve trak ned. Så nu skal jeg have lavet en moderkageprøve, er ikke sådan rigtig nervøs for selve prøve, men jeg er simpelthen på skide nervøs for svaret som vi 'heldigvis' får 2 dage efter prøven er blevet taget, det bliver de 2 værste og længeste dage i mit liv, tror jeg. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor dårlig min blodprøve virkelig har været siden den kan trække tallene helt den på 1:20 nu når man tager min alder i betragtning jeg er nemlig "kun" 21.

Er der nogle af jer som har været så uheldig at få samme lave tal? For vil gerne vide hvad i gjorde for at holde humøret oppe i de par dage men venter på svaret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

misslea

Anonym skriver:

Jeg var til NF scanning for et par dage siden, og jeg var desværre så uheldig at få tallene 1:20 Selve scanningen så rigtig fin ud, men da hun så skulle regne det sammen, fik jeg desværre den dårlige nyhed at min blodprøve trak ned. Så nu skal jeg have lavet en moderkageprøve, er ikke sådan rigtig nervøs for selve prøve, men jeg er simpelthen på skide nervøs for svaret som vi 'heldigvis' får 2 dage efter prøven er blevet taget, det bliver de 2 værste og længeste dage i mit liv, tror jeg. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor dårlig min blodprøve virkelig har været siden den kan trække tallene helt den på 1:20 nu når man tager min alder i betragtning jeg er nemlig "kun" 21.

Er der nogle af jer som har været så uheldig at få samme lave tal? For vil gerne vide hvad i gjorde for at holde humøret oppe i de par dage men venter på svaret?

hejsa...

Vil bare lige give dig et kæmpe

Jeg har godt nok ikke selv oplevet at få en så høj risiko, men kan sagtens huske nervøsiteten for selve tallene!!! Det må være en super svær omgang at komme igennem....

Hvordan er det med den prøve??? Får man så 100 % svar på, om fosteret har Down syndrom eller hvordan er det???

De aller kærligste tanker fra Lea

Anmeld

17. juli 2010

Maria.

Årh din stakkel! Jeg har desværre ikke prøvet det selv.. Men min veninde fik tallene 1:18 og hun var rigtig ked at det for tænk hvis der var noget galt.. Hun har i dag en sund og rask dreng på 6 måneder.. Og forresten så var det også hendes blodprøve den var gal med.. Håber alt er ok!

Anmeld

17. juli 2010

Majbriteriksen

Anonym skriver:

Hej. Starter lige med at give etHar ikke selv prøvet det, men kan alligvel godt forstå at du er nervøs. Men lige en lille historie fra vores venner. De fik også et rigtig dårligt tal, men efter prøven fik de afvide at deres datter var helt frisk og i dag er Mille 2 år og fejler intet.

Pøj Pøj de næste dage.

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

Jeg har ikke selv prøvet det, så kan desværre ikke svare!

Men sender dig et og for, at der ikke er noget at være nervøs for!!

Anmeld

17. juli 2010

mortil(nichlasogmathias)

lige en kæmpe  til dig, har selv været der og det er bare den værste dag i hele ens liv, jeg fik tallet 1:50 og mine dage til jeg fik svar lavede jeg ikke andet end at græde, min verden var bare gået uder, men jeg fik endelig svaret og det hele var heldigvis fik.. det er bare så hårdt at få sådan en besked, jeg er sikker på at hvis du mærker efter indeni dig selv så kender du svaret..jeg græd og græd og græd, men indeni vidste jeg at min lille bebs havde det godt og jeg har en skøn dreng idag..

mange gange held og lykke, håber det går som det skal..

knus karina

Anmeld

17. juli 2010

Moar'en

Vil lige give dig en stort krammer Jeg har ikke selv prøvet at få dårlige tal, men de to dages vente tid prøvede vi med Viktor da de ikke havde tid til at scanne hans hjerte før 2 dage senere. Jeg tror virkelig ikke der er så meget at gøre. Vi græd mere eller mindre os i 2 dage til vi fik besked. Hvis jeg skal sige noget der hjalp lidt var det at tale med så mange mennesker om det som muligt, at få deres trøstende ord og evt råd, det hjalp lidt her. Men endnu en stor krammer og jeg krydser alt for at din lille guldklump er en sund og rask lille bebs.

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

Anonym skriver:

da vi skulle ha svaret på talet var den kun på 1:352 og jeg spurgte om det var noget de ville gøre noget ved for jeg var satme også bange for hvad det ville ende med, men kom til scaning ugen efter hvor alt så fint ud men min søster havde et meget lavt tal så hun fik taget prøven og var rigtigt bange for hvad det skulle ende med men hun har en dejlig sund og rask dreng på 1år.

min søster fik brev på svar og der fik hun også svar på at det var en dreng

med et kæmpe  skal du ha med på vejen og håber du er oki.

Nicole 29+6

Anmeld

17. juli 2010

LinLin

Jeg kender en der fik 1:2! (hun er 26) Ved ikke om det var en moderkage- eller fostervandsprøve hun så fik fik taget, men hun venter en dreng, der IKKE har downs

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

Hey sødte ^^

Min veninde var igennem dit mareridt sidste uge. Hendes tal var 1:23

Der blev taget moderkageprøve og ungen-som er en lille pige fejler ikk en bjælde. Det var blodprøven der var fucket op. Lad os håbe at det samme gælder for dit vedkommene! Der er håb (: Hold dig beskæftiget. Sluk computeren. Sørg for atd u ikke er alene eller havd end der flytter din fokus Det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.