Jer der har fjernvarme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Svei

hvad giver I om året og hvor stor bolig har I? Jeg har lige fået opgørelse og synes dælme det er mange penge der bruges på det....men har også varme i gulvet på et ikke ordenlig isoleret badeværelse og utætte vinduer....øv, mine forældre havde lovet at lave det, men nu bliver det nok ikke i år...

Men hvad giver I, i fjernvarme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

puttecolle

Eva. skriver:

hvad giver I om året og hvor stor bolig har I? Jeg har lige fået opgørelse og synes dælme det er mange penge der bruges på det....men har også varme i gulvet på et ikke ordenlig isoleret badeværelse og utætte vinduer....øv, mine forældre havde lovet at lave det, men nu bliver det nok ikke i år...

Men hvad giver I, i fjernvarme?

vi bo i et nye byggeri og vores regninger var også total høje og det var tit den lå på 32 til 3500kr hver 3mrd og vi har kun varme på om vinten, så vi valte at skifte både vores el og varme så nu ligger vi på ca.15 til 2000kr hver 3mrd

Anmeld

17. juli 2010

Svei

puttecolle skriver:

vi bo i et nye byggeri og vores regninger var også total høje og det var tit den lå på 32 til 3500kr hver 3mrd og vi har kun varme på om vinten, så vi valte at skifte både vores el og varme så nu ligger vi på ca.15 til 2000kr hver 3mrd

Men er det fjernvarme i har...ellers kan jeg jo ikke så godt sammenligne....

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

Eva. skriver:

Men er det fjernvarme i har...ellers kan jeg jo ikke så godt sammenligne....

ja det var det indtil vi skiftede

Anmeld

17. juli 2010

Svei

puttecolle skriver:

ja det var det indtil vi skiftede

Ok... på den måde... jeg kan ikke rigtig skifte noget her...

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

Eva. skriver:

Ok... på den måde... jeg kan ikke rigtig skifte noget her...

oki mega trals.... vi er glade for vi har skifte

Anmeld

17. juli 2010

ekzunz

Vi giver i omegnen af 30.000 pr. år. Vi har 2x120 m2, men vi opvarmer ikke allesammen.

Vi har noget af det dyreste fjernvarme man kan få, og vi er stavnsbundet så vi kan ikke komme ud af det.

Anmeld

17. juli 2010

Majbriteriksen

Altså vi har et hold venner som giver lige over 30.000 kr om året for ca. 120 kvm fordelt på 2 etager. De bor i den by i Danmark hvor fjernvarmen er dyrest. Vi bor i samme by, men har heldigvis træpille fyr. Har hørt om familier der er helt oppe på 48.000 kr om året pga den rådne fjernvarme-så er det ikke underligt at der står mange huse tomme og de ikke kan sælges. Der er også rigtig mange tvangsauktioner i området.

Anmeld

17. juli 2010

Majbriteriksen

Znuzke skriver:

Vi giver i omegnen af 30.000 pr. år. Vi har 2x120 m2, men vi opvarmer ikke allesammen.

Vi har noget af det dyreste fjernvarme man kan få, og vi er stavnsbundet så vi kan ikke komme ud af det.

Det lyder næsten som om du bor i østhimmerland

Anmeld

17. juli 2010

Svei

puttecolle skriver:

oki mega trals.... vi er glade for vi har skifte

Kan jeg godt forstå...ved ikke lige hvad jeg skulle kunne ændre det til og så er det jo ikke mit hus, så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.