Hvor stor er chancen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

louiseHasselstrøm

Jeg ku godt tænke mig lidt hjælp/ et råd..

Manden og jeg har besluttet os for at få nr 2 barn...
Og da vi blev enig om det var der en go gang lagen gymnastik, efterfølgende er jeg lidt nysgerrig om hvor på måneden jeg er og tester derfor dagen efter med en ægløsningstest som viser at jeg vil få ægløsning inden de næste 48 timer

mit spørgsmål lyder så.... Er der en chance for at hans sædceller mødes med mit æg når det er dagen efter at vi har sex at den viser at jeg vil få ægløsning...???

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Pige2009

louiseHasselstrøm skriver:

Og da vi blev enig om det var der en go gang lagen gymnastik, efterfølgende er jeg lidt nysgerrig om hvor på måneden jeg er og tester derfor dagen efter med en ægløsningstest som viser at jeg vil få ægløsning inden de næste 48 timer

mit spørgsmål lyder så.... Er der en chance for at hans sædceller mødes med mit æg når det er dagen efter at vi har sex at den viser at jeg vil få ægløsning...???

Knus Louise

Chancen er der absolut, men hvor stor den er tør jeg ikke gisne om. Manden sæd kan overleve flere dage i kvinden, sååå...

K.h. Linda

Anmeld

17. juli 2010

CamillaValby

Hej Louise.

Din mands sæd kan være oppe i dag i op til 5 dage, man siger dog at hvis man har sex hveranden dag, så er man sikret.

Hvis man altså ikke har svært ved at blive gravid, så hjælper hverdag dog heller ikke altså.

Men chancen er der

Anmeld

17. juli 2010

Daisy

Her blev jeg ifølge lægerne gravid 6 dage efter sex Så det er sku nogle seje fyre manden har fyret af hehe

for at den er der snart

Anmeld

17. juli 2010

Bare mig..

Der er da gode nok chancer for en graviditet hvis ikke man har svært ved at blive gravid..

For at den er der

Anmeld

17. juli 2010

louiseHasselstrøm

Har utrolig nemt ved at blive gravid... Men tænker lidt om mine p-piller kan spille lidt ind på ægløsningstesten... Stoppede med dem for en uge siden... Men der er job ikk andet at gøre end se tiden an... :-)

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

Knus Louise

Hvis det er en "pigesædcelle" kan den holde sig længe inde i dig

Så helt klart ja det kan godt lade sig gøre.

Anmeld

17. juli 2010

CS

Jamen der er da ikke andet at gøre end at lave lagengynmastik på sådan en skøn lørdag

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

Knus Louise

efter hvad min læge sagde engang så kan sæden overleve oppe i kvindens skede i 7dage vores mænd må åbnebart ha noget effektivt sæd i dag for for mange år siden blev der sagt at det kun kunne leve i 2 dage men der må være sket noget med deres sæd

men kom da igang med baby nummer to det er altid rart med nogle flere børn

Hel og lykke med det

Nicole 29+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.