Ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

lion

Mandag ved denne tid er vi i Randers.

Det meste er pakket, mangler kun kølevarer og børnenes medicin/creme som er hverdagskost.

Jeg sidder lige nu herhjemme og slapper af og venter på det bliver mandag kl. 02. Lige nu synes jeg der er lang tid til mandag.

Vi glæder os nemlig så meget herhjemme til vi skal på ferie i Randers, det skal nok blive hyggelig.

Jeg spurgte Cassandra i går: " At hun snart skulle holde EMil i hånden." Hun nikkede som svar. skønne pige.

Jeg glæder mig til at se Susannes nye lejlighed og hende og Emil, det er jo flere måneder siden vi sidst sås.

Jeg ved ikk om jeg når på i morgen. Vi skal nemlig op kl. 02 mandag for at være på hovedbanen kl. 5.

Så I må alle ha en super god uge.

Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Vingummien

Og vi glæder os. Og ja er længe til mandag

Imorgen skal jeg have gjort klar i stuen og have seng osv op til jer, så der får jeg også nok at se til

Anmeld

18. juli 2010

JustAnotherName

Jeg håber I kommer til at få en dejlig ferie.

Hvis det er, så kan Bianca og jeg (muligvis) også kigge et smut forbi enten onsdag eller torsdag? Dér har vi nemlig også ferie.
Men den ene af de 2 dage, tror jeg, at vi har planer om, at ville ud og se på dyr   .....Og jeg vil heller ikke trænge mig på, når nu I endelig skal ses og holde ferie. Det skulle bare lige være for kort at hilse på, og måske lege en time eller to, hvis det endelig var....

Men I har jo mit mobilnummer (Susanne har ihvertfald) i såfald.
Og ellers håber jeg bare for Jer, at I får en skøn ferie og en masse dejlige oplevelser sammen, og med Jeres dejlige unger.
Jeg vil glæde mig til at se billeder fra regnskoven, og diverse legepladser, og hvad ellers I finder på af ting og sager mens I er her 

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Jeg håber I kommer til at få en dejlig ferie.

Hvis det er, så kan Bianca og jeg (muligvis) også kigge et smut forbi enten onsdag eller torsdag? Dér har vi nemlig også ferie.
Men den ene af de 2 dage, tror jeg, at vi har planer om, at ville ud og se på dyr   .....Og jeg vil heller ikke trænge mig på, når nu I endelig skal ses og holde ferie. Det skulle bare lige være for kort at hilse på, og måske lege en time eller to, hvis det endelig var....

Men I har jo mit mobilnummer (Susanne har ihvertfald) i såfald.
Og ellers håber jeg bare for Jer, at I får en skøn ferie og en masse dejlige oplevelser sammen, og med Jeres dejlige unger.
Jeg vil glæde mig til at se billeder fra regnskoven, og diverse legepladser, og hvad ellers I finder på af ting og sager mens I er her 

Tror da helt sikkert godt du kan kigge forbi Du har aldrig mødt Helene vel?

Anmeld

18. juli 2010

JustAnotherName

Tror da helt sikkert godt du kan kigge forbi Du har aldrig mødt Helene vel?

Nej, har kun mødt de samme mennesker som dig - altså når vi har mødtes til forskellige træf... Bortset fra idag, hvor jeg mødte Chatarina og tvillingerne.
Men ellers har jeg kun været til de træf og mødt de samme som du har 

Anmeld

18. juli 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Nej, har kun mødt de samme mennesker som dig - altså når vi har mødtes til forskellige træf... Bortset fra idag, hvor jeg mødte Chatarina og tvillingerne.

Næh nej du, for Sus har nemlig haft æren af, at møde Dronningen og mig

-Helene og Sus, I må ha´en fantastisk ferie sammen. -Og jeg glæder mig til at se, de to små kærester holder i hånd

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Oki, jamen det skal vi da lige finde ud af så ku være super hygge

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

-Helene og Sus, I må ha´en fantastisk ferie sammen. -Og jeg glæder mig til at se, de to små kærester holder i hånd

Ja det er rigtigt og det var et fantastisk øjeblik 

Mange tak Ja, sidste år fik de i hvert fald flettet fingre

Anmeld

18. juli 2010

JustAnotherName

malucca09 skriver:

Til et træf ?? ...Eller bare Jer to?  - For de træf som jeg har været med til, har Susanne nemlig også altid været med til

Anmeld

18. juli 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Til et træf ?? ...Eller bare Jer to?  - For de træf som jeg har været med til, har Susanne nemlig også altid været med til

Til AA-møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.