Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
....Jeg spørger fordi jeg ligger her på sofaen med den ondeste omgang influenza - sveder/fryser/sveder/fryser!
Så kom jeg til at tænke på om lille Frederikke bliver smittet af mig via. modermælken, eller hvordan?
På forhånd tak for hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der slet ikke nogle der kan hjælpe?
hej.
Jeg har selv haft halsbetændelse med feber og hovedpine osv. Det startede Torsdag og min datter fejler igenting så vil ikke mene at det kan smitte den vej, men er da ikke 100 procent sikker. Hun er 5 uger og jeg ammer.
Mathildesmor skriver: ....Jeg spørger fordi jeg ligger her på sofaen med den ondeste omgang influenza - sveder/fryser/sveder/fryser! Så kom jeg til at tænke på om lille Frederikke bliver smittet af mig via. modermælken, eller hvordan? På forhånd tak for hjælp
Det blir hun ikke syg af, for hun får dine antistoffer... Dem som du selv bruger til at blive rask af.. Så bare AM!! Og god bedring..
sikker på det er influenza?? Ku det ik være brystbetændelse??
Tak for jeres svar
Jeg er heldigvis allerede på benene igen idag, og lillesøster har det godt, så hun er tydeligvis ikke blevet smittet.
Anne, nej jeg er helt sikker på at det har været en ganske alm. influ
Ja, bare am løs:-) Jeg havde madforgiftning/salmonellaforgiftning da min søn var 4 mdr og sad på toilettet min. 40 gange om dagen (uden overdrivelse) og jeg var sikker på det var døden for min amning!!! Men min veninde som er ammerådgiver sagde jeg bare skulle amme løs ALT hvad han havde lyst til, så det gjorde jeg, og han var overhovedet ikke mærket af det....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128