Jer der får boligsikring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

kan se det er meget forskelligt hvad man får, åbenbart også selvom man har fem eller et barn.

Men kunne godt tænke mig at høre hvor meget I selv betaler i leje efter boligsikring....altså uden forbrug men ren leje?

Jeg betaler selv omkring 2200-2300kr i ren leje og har så forbrug udover....jeg kunne have fået samme beløb i boligsikring i en meget billigere lejlighed, men ville ikke byde mine unger at vokse op i en lejlighed. Så jeg valgte at bo i et hus.

Hvad med jer...?

Du kan da vel dårligt få billigere husleje selvom du boede i lejlighed , , Børn kan fint vokse op i lejlighed det er på mange måder hyggeligere end i hus ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Vingummien

Eva. skriver:

kan se det er meget forskelligt hvad man får, åbenbart også selvom man har fem eller et barn.

Men kunne godt tænke mig at høre hvor meget I selv betaler i leje efter boligsikring....altså uden forbrug men ren leje?

Jeg betaler selv omkring 2200-2300kr i ren leje og har så forbrug udover....jeg kunne have fået samme beløb i boligsikring i en meget billigere lejlighed, men ville ikke byde mine unger at vokse op i en lejlighed. Så jeg valgte at bo i et hus.

Hvad med jer...?

Puha, med forbrug er det hele 6000. så 2000 i boligsikring. Så betaler selv 4000 i alt. Men er jo med forbrug.

Så tror at af ren husleje betaler jeg hen af det samme som dig ca

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Muffi . skriver:

Du kan da vel dårligt få billigere husleje selvom du boede i lejlighed , , Børn kan fint vokse op i lejlighed det er på mange måder hyggeligere end i hus ...

Ja, men ikke mine børn...det ville ikke være godt for hverken mig eller dem at være lukket inde i en lejlighed...jeg er vild med pladsen, med at de har en have at være i, med at bo i et kvarter med andre familier og ikke i et lejlighedskompleks hvor det tit( i hvert fald hernede) er bestemte grupper mennesker der bor. Jeg er glad for jeg ikek skulle gå nede i levestandard bare fordi jeg blev alene....og heldigvis kunne jkeg så slippe for en lejlighed. Er da helt klar over at mange bor i lejlighed og lever perfekt på denne måde, det ville jeg og mine unger bare ikke.. handler vel op hvad man prioriterer og det er jo vidt forskelligt.

Jo, den lejlighed jeg havde fået kostede 4200kr og jeg kunne få stort set det samme i boligsikring. og det her hus jeg lejer koster en del mere end lejede huse på den her størrelse gør hernede.

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Tulipan skriver:

Puha, med forbrug er det hele 6000. så 2000 i boligsikring. Så betaler selv 4000 i alt. Men er jo med forbrug.

Så tror at af ren husleje betaler jeg hen af det samme som dig ca

Ok.. mit forbrug ligger på 2000kr, så jeg synes også jeg giver en del om måneden... men det kan vidst ikke gøres billigere og skal nok være glad for jeg ikke oplever huslejestigning feks..

Anmeld

17. juli 2010

Vingummien

Eva. skriver:

Ok.. mit forbrug ligger på 2000kr, så jeg synes også jeg giver en del om måneden... men det kan vidst ikke gøres billigere og skal nok være glad for jeg ikke oplever huslejestigning feks..

Får vi her senere i år. Dog "kun" 600 om året.

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Tulipan skriver:

Får vi her senere i år. Dog "kun" 600 om året.

Ja, det er da lige til at overleve... ved slet ikek hvor meget huslejen plejer at stige for lejeboliger, men stiger boligsikringen også eller er den ikke sat fast nu der skal spares...?

Anmeld

17. juli 2010

Vingummien

Eva. skriver:

Ja, det er da lige til at overleve... ved slet ikek hvor meget huslejen plejer at stige for lejeboliger, men stiger boligsikringen også eller er den ikke sat fast nu der skal spares...?

Tror kun den stiger hvis jeg sender ny ansøgning. Men ved det faktisk ikke.

Men vil nok ikke være så meget hvis det er.

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Tulipan skriver:

Tror kun den stiger hvis jeg sender ny ansøgning. Men ved det faktisk ikke.

Men vil nok ikke være så meget hvis det er.

Men boligsikring stiger vidst naturligt præcis som su osv også gør...tror bare det er sat fast de næste år pga spareplanen..

Anmeld

17. juli 2010

Vingummien

Eva. skriver:

Men boligsikring stiger vidst naturligt præcis som su osv også gør...tror bare det er sat fast de næste år pga spareplanen..

Ja, er i hvert fald lidt nye ting omkring det. Nu er jeg på su de næste par år, så vil kun stige hvis min husleje gør hvis det er.

Dejligt at vide hvad man har med at gøre så langt frem

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Tulipan skriver:

Ja, er i hvert fald lidt nye ting omkring det. Nu er jeg på su de næste par år, så vil kun stige hvis min husleje gør hvis det er.

Dejligt at vide hvad man har med at gøre så langt frem

Tror ikke du forstår... su og boligsikring, kh osv det stiger jo med tiden.

Men som enlig på su skal du nu nok klare dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.