Skoldkopper :os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Godaften.

Nogen der har noget erfaring?

Da jeg skulle skifte Benjamins ble hertil morgen, opdagede jeg nogle røde pletter på hans mave og lår. Beholdte ham hjemme fra dagplejen, og hyggede hele dagen. Hertil aften er der så kommet en del flere pletter på både ryggen, numsen og maven. Kan det godt være skoldkopper når der ikke er kommet blærer på endnu. Håber virkelig ikke at det er for mine forældre har kobberbryllup i morgen, hvor vi skal til stor familiefest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

FrkT

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/skoldkopper.htm

Ud fra det lyder det ikke som skoldkopper, da der burde være kommet blære inden for nogle timer... har du ikke noget fed creme eller creme mod eksem du kan smøre ham med? Og så se det an til i morgen?? Levertransalve er super godt, hvis du har sådan noget?

Anmeld

16. juli 2010

Benjamin09

FrkT skriver:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/skoldkopper.htm

Ud fra det lyder det ikke som skoldkopper, da der burde være kommet blære inden for nogle timer... har du ikke noget fed creme eller creme mod eksem du kan smøre ham med? Og så se det an til i morgen?? Levertransalve er super godt, hvis du har sådan noget?

Tak for hurtigt svar.

Syntes heller ikke at beskrivelsen helt passer på Benjamin.

Kan man få levertransalve på apoteket? Må hellere tage ham med derned i morgen, då de kan se ham.

Anmeld

16. juli 2010

FrkT

Benjamin09 skriver:

Tak for hurtigt svar.

Syntes heller ikke at beskrivelsen helt passer på Benjamin.

Kan man få levertransalve på apoteket? Må hellere tage ham med derned i morgen, då de kan se ham.

Ja det kan du... tror det koster omkring 50 kr for en tube. Og det er super godt til næsten alle hudproblemer... eksem, udslæt, betændelse.. ja alt muligt! Rent mirakelmiddel

Og nej, det var også det jeg tænkte. Tror også du burde kunne mærke på ham nu hvis det var skoldkopper, de irriterer jo forfærdeligt

Anmeld

16. juli 2010

Benjamin09

FrkT skriver:

Ja det kan du... tror det koster omkring 50 kr for en tube. Og det er super godt til næsten alle hudproblemer... eksem, udslæt, betændelse.. ja alt muligt! Rent mirakelmiddel

Og nej, det var også det jeg tænkte. Tror også du burde kunne mærke på ham nu hvis det var skoldkopper, de irriterer jo forfærdeligt

Han har haft et helt normalt aktivitetsniveau i dag, så han er ikke mærket af prikkerne. Må da helt sikkert på apoteket i morgen, for han ser herrens ud med alle de prikker.

Anmeld

16. juli 2010

FrkT

Benjamin09 skriver:

Han har haft et helt normalt aktivitetsniveau i dag, så han er ikke mærket af prikkerne. Må da helt sikkert på apoteket i morgen, for han ser herrens ud med alle de prikker.

Lyder som en god idé... det kan også være de har noget der er endnu bedre mod det. Det var bare lige hvad jeg kunne komme på, som jeg ved virker godt mod rigtig meget. Men tror ikke det er skoldkopper, når han slet ikke virker pylret eller generet af dem... måske varmeprikker?? Det er der nogle der får her i varmen jo..

Anmeld

16. juli 2010

Benjamin09

FrkT skriver:

Lyder som en god idé... det kan også være de har noget der er endnu bedre mod det. Det var bare lige hvad jeg kunne komme på, som jeg ved virker godt mod rigtig meget. Men tror ikke det er skoldkopper, når han slet ikke virker pylret eller generet af dem... måske varmeprikker?? Det er der nogle der får her i varmen jo..

Tror desværre ikke at det er varmeprikker, for de plejer at være meget minfre på ham og sidder i plamager, men man kan da håbe at det er det alligevel. Hvem ved, måske er det også forsvundet igen i morgen tidlig

Anmeld

16. juli 2010

FrkT

Benjamin09 skriver:

Tror desværre ikke at det er varmeprikker, for de plejer at være meget minfre på ham og sidder i plamager, men man kan da håbe at det er det alligevel. Hvem ved, måske er det også forsvundet igen i morgen tidlig

Det må vi håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.