Jeg skal lige ud med dagens dillema!
Formiddagen idag startede stille og rolig, sendte manden op efter en pakke i døgnposten. Vi havde ikke fået sat sløjfer på dåbskjolen for vores syerske som havde lavet dåbskjolen, havde ikke nået at lave dem pga hun havde haf familie besøg, hvor hendes børnebørn havde ødelagt den ene sløjfe hun havde lavet, så hun ville sende den, og 2 små sløjfer som skulle sidde på ærmerne (lavet af båndet fra mit champagneglas fra jeg blev HFstudent). Så vi regnede med det var dem vi havde fået..
Men det var det ikke..
Så ringede jeg til min mor for at høre om hun ikke lige kunne ringe til syersken, det prøvede hun, men der var ingen forbindelse til nogle af hendes tlf'er. Fik numrene og prøvede selv, men med samme resultat.
Pludselig kom manden og jeg i tanke om hun havde snakket om hun skulle på ferie et par dage efter vi havde hentet dåbkjolen (for over 14 dage siden!
!). Så der var ingen chance for vi kunne få fat i hende eller få sløjferne.
Ringede fortvivlet til min mor for at høre hvor i nakskov man kunne silkebånd og hun kontaktede min tante og forhørte sig. Snakkede også med min søster om det og der brød jeg fuldstændig sammen. Nu havde vi styr på alt til på søndag, og så skulle det der lige ske. Jeg græd og græd i telefonen(og der skal ellers mege til før jeg bliver ked af det), og hun sagde jeg skulle prøve at ringe til en broderi forretning her i byen og høre om det var noget de havde, ellers ville hun og hendes kæreste køre til maribo for at finde noget. Fik manden til at ringe derop og heldigvis var det noget de lå inde med. Så var den del af problemet løst, men hvordan fanden sku vi få lavet og sat sløjferne på.
Manden ringede til sin mormor og hørte om det var noget hun kunne hjælpe med, hun kunne sagtens sy dem på, men det med at lave dem ville hun ikke love hun kunne finde ud af, men vi skulle komme forbi og kigge på det.
Vi brugte 1½ time på at lave den forbandede sløjfe, og det var mandens morfar som kom frem med løsningen.
De reddede virkelig min dag!!
- men er stadig ked af jeg ikke kunne få sløjferne fra mit HF bånd på kjolen, det betød med for mig
og er virkelig skuffet over vores syerske!! Synes det er så sjusket og uprofessionelt ikke at overholde en aftale, og ikke at sende de produkter man lover at sende. Hun sagde hun ville sende dem til os dagen efter vi havde været der.. men er selvfølgelig taknemmelig for det arbejde og den tid mandens mormor og morfar lagde i at lave sløjferne!
Ville bare lige ud med det.
Anmeld