Anonym skriver:
Hej Piger..
Har brug for lidt råd og historier, jeg kunne godt tænke mig og hører hvordan i kørte jeres børn over på flaske???
Jeg skriver som ano, da jeg egentlig ikke gider folk's kommentar om at jeg gerne vil stoppe en velfungerende amning, jeg føler bare ikke for det mere, jo selvfølgelig er det smadder hyggeligt, men mangler bare mig selv lidt..
Knus og tak for hjælpen.. 
Hej ano!
Først - jeg synes det er helt okay, at du vælger at stoppe din amning! Det skal fungere godt for begge parter..
Jeg skulle starte på studie igen da Nicolai var 4mdr, så jeg måtte skifte fuldtidsamningen ud og så igang med MME.. I starten når han var sulten, så fik han lidt ved mig og så flaske bagefter.. Altså en stille og rolig overgang.. Efter en lille uge fik han kun flaske... Men jeg havde omkring 150ml+MME. Aften og nat ammede jeg ham stadig, men ikke om dagen..
Nu får han alm kost samt ca tre flasker dagligt..
Jeg tænker at du måske kan starte stille ud med at tilbyde ham på flasken og amme lidt - på den måde skruer du også ned for din mælkeproducering, så du ikke kommer til at sidde med rigtig ømme bryster...
Anmeld