Jeg testede bragende positiv den dag jeg skulle have mens. 2 tests som så snart urinen var kommet forbi begge "vinduer" viste 2 floooootte streger... Nu har jeg jo så lige smidt dem ud (ja tog da et billede først, man skal vel gemme bevismaterialet
) men det er bare SLET ikke som første gang jeg ventede mig...
Jeg har kvalme, er træt, sur og tvær HELE tiden...
Jeg frygter så meget der er noget galt... Jeg tænker, når det nu er så anderledes end første gang (Skal lige siges første gang var meget meget nemt, let kvalme til kl 11:30 så åd jeg en pizza og var kørende resten af dagen
) og her kan jeg kun drikke vand/saft indtil jeg tvinger mig selv lidt fast føde i maven, så min datter ikke nægter og spise...
Jeg har gået og overvejet og teste igen, men hva nu hvis jeg tester neg? Kan lige se kæresten i ansigtet, nu har vi lige sagt det til alle i vores familie, men jeg frygter der er noget galt med den lille spire som jeg håber sidder fast i min mave...
Jeg tør ikke sige noget til min moar, hun vil sikkert påpege at "Så'en går det når man inden NF-scanning siger noget til folk!" (Jeg har en lettere overtroisk/paranoid/mystisk mor som ikke er særlig positiv... Første gang jeg var gravid var svaret;Nå men nu må vi jo se om du overhovedet kan holde på barnet!" )
Men alligevel, sidder jeg og tænker på testen som ligger i bilen... Burde jeg teste, bare for en sikkerhedsskyld? Eller skal jeg bare gå ud i køkkenet og drikke den kop vand jeg burde?
Argh jeg har alt alt ALT for mange tanker som bare svirre rundt... (Plus en eksamen i okulær anatomi og matematisk-udregning)
Tak fordi du nåede så langt, er nok bare begyndt med de vilde hormonture..
5+2
Anmeld