Ja nu er der en del andre der har lavet et update indlæg så det vil jeg da os lige nu når jeg heller ikke rigtig har været herinde den sidste tid....
Kristian har endelig fået ferie så vi har bare knoklet ovenpå... Men der mangler stadigvæk en del småting... Men ja det må komme lige så stille ....
Min kære morfar døde i starten af denne uge... Så vi har støttet min mormor de sidste par dage og idag var vi så til begravelse. Det sugede energien ud af mig sammen med at jeg har så MEGET vand i fødderne...og det gør bare ondt ondt ondt. Og jeg blir så træt af det hvilket gør mig endnu mere rastløs fordi der er så mange ting jeg gerne vil have gjort.
Men nu har han endelig fået fred efter megen sygdom og hvad jeg vil kalde mangel på livskvalitet.... Nu skal vi bare have hjulpet min mormor videre med sit liv....Det må være ubeskriveligt hårdt at sige farvel til 54 års ægteskab 
Viktor manden har nu 3 1/2 uges sommerferie.... Til jeg skal starte i aktivering den 11 aug til 2 sep hvor jeg går på barsel. Jeg er bare dybt taknemlig for at jeg ikke skulle afsted før så jeg ikke ville skulle bøvle med gæstedagpleje.....
Vores bil er gået kaput! Så vi har købt en ny idag....Weeeh.... Den skal bare lige indregisteres og synes...
Ud over at dagene ikke har nok timer og jeg ikke har nok energi så går det glimrende her 
Min store dreng er forresten begyndt at sove i sin egen seng... (Syntes ikke man kan kalde det en jounior seng da jeg kan lægge i den uden problemer,hihi)
Her er lidt billeder fra vores sommer og af vores hjem :)
Tænker meget på jer alle sammen!!! Og følger med selv om jeg ikke lige får sat ord på det!!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld