Update fra os af :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Jules

Ja nu er der en del andre der har lavet et update indlæg så det vil jeg da os lige nu når jeg heller ikke rigtig har været herinde den sidste tid....

Kristian har endelig fået ferie så vi har bare knoklet ovenpå... Men der mangler stadigvæk en del småting... Men ja det må komme lige så stille ....

Min kære morfar døde i starten af denne uge... Så vi har støttet min mormor de sidste par dage og idag var vi så til begravelse. Det sugede energien ud af mig sammen med at jeg har så MEGET vand i fødderne...og det gør bare ondt ondt ondt. Og jeg blir så træt af det hvilket gør mig endnu mere rastløs fordi der er så mange ting jeg gerne vil have gjort.

Men nu har han endelig fået fred efter megen sygdom og hvad jeg vil kalde mangel på livskvalitet....  Nu skal vi bare have hjulpet min mormor videre med sit liv....Det må være ubeskriveligt hårdt at sige farvel til 54 års ægteskab

Viktor manden har nu 3 1/2 uges sommerferie.... Til jeg skal starte i aktivering den 11 aug til 2 sep hvor jeg går på barsel.  Jeg er bare dybt taknemlig for at jeg ikke skulle afsted før så jeg ikke ville skulle bøvle med gæstedagpleje.....

Vores bil er gået kaput! Så vi har købt en ny idag....Weeeh.... Den skal bare lige indregisteres og synes...

Ud over at dagene ikke har nok timer og jeg ikke har nok energi så går det glimrende her

Min store dreng er forresten begyndt at sove i sin egen seng... (Syntes ikke man kan kalde det en jounior seng da jeg kan lægge i den uden problemer,hihi)

Her er lidt billeder fra vores sommer og af vores hjem :)

Tænker meget på jer alle sammen!!! Og følger med selv om jeg ikke lige får sat ord på det!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Jules

:)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Søde Julie,hvor ER jeg ked af at høre om din morfar.Det er faktisk lige præcis 2 år siden jeg mistede min,d. 9/7,puha

Men ellers dejligt at høre fra dig og se nye billeder af super dejlige Viktor mand.Hvor er det dog et cool værelse han har fået,I bor bare super flot,altså.

Kan I have en fortsat rigtig god sommer,alle 4

Anmeld

16. juli 2010

Milka

Jules skriver:

Ja nu er der en del andre der har lavet et update indlæg så det vil jeg da os lige nu når jeg heller ikke rigtig har været herinde den sidste tid....

Kristian har endelig fået ferie så vi har bare knoklet ovenpå... Men der mangler stadigvæk en del småting... Men ja det må komme lige så stille ....

Min kære morfar døde i starten af denne uge... Så vi har støttet min mormor de sidste par dage og idag var vi så til begravelse. Det sugede energien ud af mig sammen med at jeg har så MEGET vand i fødderne...og det gør bare ondt ondt ondt. Og jeg blir så træt af det hvilket gør mig endnu mere rastløs fordi der er så mange ting jeg gerne vil have gjort.

Men nu har han endelig fået fred efter megen sygdom og hvad jeg vil kalde mangel på livskvalitet....  Nu skal vi bare have hjulpet min mormor videre med sit liv....Det må være ubeskriveligt hårdt at sige farvel til 54 års ægteskab

Viktor manden har nu 3 1/2 uges sommerferie.... Til jeg skal starte i aktivering den 11 aug til 2 sep hvor jeg går på barsel.  Jeg er bare dybt taknemlig for at jeg ikke skulle afsted før så jeg ikke ville skulle bøvle med gæstedagpleje.....

Vores bil er gået kaput! Så vi har købt en ny idag....Weeeh.... Den skal bare lige indregisteres og synes...

Ud over at dagene ikke har nok timer og jeg ikke har nok energi så går det glimrende her

Min store dreng er forresten begyndt at sove i sin egen seng... (Syntes ikke man kan kalde det en jounior seng da jeg kan lægge i den uden problemer,hihi)

Her er lidt billeder fra vores sommer og af vores hjem

Tænker meget på jer alle sammen!!! Og følger med selv om jeg ikke lige får sat ord på det!!!!

trist med din morfar, vildt synd for din mormor

jeg bliver lige nødt til at spørge! hvordan går det med at sove i den store seng for viktor, triller han ikke ud? og hvad fik jer til at rykke ham over i åben seng?

ser rigtig fint ud hjemme hos jer

Anmeld

17. juli 2010

JustAnotherName

Kondulerer! Det er aldrig sjovt at miste nogen. Uanset om man "havde set det komme" eller det sker meget pludseligt. Det er hårde sager at skulle sige farvel til én, som man har elsket og vil komme til at savne.

Sikke et dejligt hjem I har Jer. Og Viktor er jo, som altid, bare skøn at se på.

Og tillykke med den nye dyt

OM JEG FATTER at de gider sende dig i aktivering i 3 uger - hvor latterligt!
Men ja, det er da altid noget at I nu har ferie, og du slipper indtil da, så I ikke skulle ud i gæste-DP, osv.

Dejligt med en update (selvom jeg jo også lige så dig sidste søndag)

KNUS 

Anmeld

17. juli 2010

lion

Jeg er ked af at hører om din morfar.

Sikke nogle gode billeder af Victor.

Hvor ser jeres bolig godt ud.

Dejligt at hører fra dig

Anmeld

18. juli 2010

Jules

Milka skriver:

trist med din morfar, vildt synd for din mormor

jeg bliver lige nødt til at spørge! hvordan går det med at sove i den store seng for viktor, triller han ikke ud? og hvad fik jer til at rykke ham over i åben seng?

ser rigtig fint ud hjemme hos jer

Det var faktisk en beslutning der blev taget for laaangtid siden da Viktor havde en periode hvor han simpelthen kastede sig ud af tremmesengen. Men så fandt jeg ud af at det bare var fordi han ikke ville have jeg skulle gå med det samme.... så nu læser jeg 1-2 bøger for ham også er han ved at være så afslappet at jeg kan smutte uden det store brok :) Også ville vi også gerne have det kørt ind inden lillesøster kommer så jeg ikke skal til at stå med en lille ny og det eller 2 der skal sove i egen seng på samme tid.

Jeg havde frygtet det blev en lang proces... Men nej...Han har været så dygtig. Han har haft et par få gange han er gået ud af sengen... Men det har bestemt ikke været træls at få ham til at sove... Så han har været klar :) Super dejligt.... ellers havde vi da strukket det et par måneder inu.

Han er faldet ned 1 gang den første nat... Men nu har vi en madras til at ligge i den ene side. Men han er ikke faldet ud siden selv om han sover vandret i sengen... Hmmmm.... Men bare han sover godt ;)

Anmeld

18. juli 2010

Milka

Jules skriver:

Det var faktisk en beslutning der blev taget for laaangtid siden da Viktor havde en periode hvor han simpelthen kastede sig ud af tremmesengen. Men så fandt jeg ud af at det bare var fordi han ikke ville have jeg skulle gå med det samme.... så nu læser jeg 1-2 bøger for ham også er han ved at være så afslappet at jeg kan smutte uden det store brok Også ville vi også gerne have det kørt ind inden lillesøster kommer så jeg ikke skal til at stå med en lille ny og det eller 2 der skal sove i egen seng på samme tid.

Jeg havde frygtet det blev en lang proces... Men nej...Han har været så dygtig. Han har haft et par få gange han er gået ud af sengen... Men det har bestemt ikke været træls at få ham til at sove... Så han har været klar Super dejligt.... ellers havde vi da strukket det et par måneder inu.

Han er faldet ned 1 gang den første nat... Men nu har vi en madras til at ligge i den ene side. Men han er ikke faldet ud siden selv om han sover vandret i sengen... Hmmmm.... Men bare han sover godt

hvordan, kastede sig ud af tremmesengen? lyder voldsomt!

vil så gerne at tøserne sover i åbne senge men ved ikke om det er alt for tidligt

Anmeld

18. juli 2010

Jules

Milka skriver:

hvordan, kastede sig ud af tremmesengen? lyder voldsomt!

vil så gerne at tøserne sover i åbne senge men ved ikke om det er alt for tidligt

Han smed sig bare med alle sine kræfter op på kanten så han røg ud over... Det så bare så grimt ud :( Sikke et temperament han har fået sig!!!

Hvis du prøver vil du hurtigt blive klar over om det er for tidligt... tror det er meget forskelligt fra barn til barn....

Anmeld

18. juli 2010

Milka

Jules skriver:

Han smed sig bare med alle sine kræfter op på kanten så han røg ud over... Det så bare så grimt ud Sikke et temperament han har fået sig!!!

Hvis du prøver vil du hurtigt blive klar over om det er for tidligt... tror det er meget forskelligt fra barn til barn....

åh gud men så er det jo godt at i har fundet en løsning der funker tror jeg venter til man giver udtryk for at man er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.