at lillemanden besluttede sig for at komme ud til os i går...! 
Ved 16-tiden står jeg lige pludselig med MEGET våde trusser og bukser (og det lugter helt sikkert hverken af urin eller udflåd - men mere ligesom havvand med tang)
- og det bliver ved at sive, indtil jeg når hjem ca. 1 time efter...! (JA, det var meget ubehageligt at gå rundt med samlede ben, fordi man følte at ALLE kunne se den våde plet)
Men da jeg kommer hjem, tager jeg hurtigt rene trusser med et bind i for at se, om det bliver ved med at sive, men nej nej - der kommer ikke mere...!
Jeg ringede så til FG og jordemoderen mente helt bestemt, at det var den ene af de to hinder, der var sprunget og at det derfor "kun" var det, de kalder "forvandet" der var gået....! PYHAAAA.....! 

Jeg er godt nok 35+3, men da det kom så tæt på, synes jeg slet ikke, jeg var klar...!
Min første tanke/bekymring var også "jamen, manden skal jo ud og fotografere til et bryllup i morgen, det kan han jo ikke aflyse" og derefter" jamen, barnevognen er jo slet ikke kommet hjem endnu" - ikke lige de tanker, jeg havde forestillet mig ville køre gennem mit hovedet, når vandet gik...!
Men lillemanden besluttede sig heldigvis for at blive i mavsen lidt endnu

fra en lettet Katja - som forresten har fået ALT for meget sol (fordi hun har været fotografens "lille hjælper" i solskinsvejret)
Anmeld