vaselinetrick ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

otlitrom

Kæresten kommer gående ind i stuen for lidt siden og siger: "Jeg tror jeg smører vaseline mellem mine baller".

OK tænker jeg, og spørger "hvorfor?"

svar: Jo, fordi når jeg sveder sådan, så taber jeg alt huden dernede.. Det hjælper nok med vaseline.... Ellers må jeg jo gå sådan her - han laver den underligste gang gennem stuen

det er så hér jeg flækker af grin og tænker; hvad sker der i mandens hovede? Det må være varmen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Barbamama

MÆND!!!!

Anmeld

16. juli 2010

msax

kitty skriver:

svar: Jo, fordi når jeg sveder sådan, så taber jeg alt huden dernede.. Det hjælper nok med vaseline.... Ellers må jeg jo gå sådan her - han laver den underligste gang gennem stuen

Den havde jeg ikke lige hørt om... De er sku lidt for mærkelige nogen gange de der mænd...

Anmeld

16. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

MÆND!!!!

Præcis...

Anmeld

16. juli 2010

otlitrom

msax skriver:

Den havde jeg ikke lige hørt om... De er sku lidt for mærkelige nogen gange de der mænd...

Det er vist også en hjemmestrikket teori

Måske godt han skal udvide horisonten med en tur til tyskland

Anmeld

17. juli 2010

JustAnotherName

Kæft, han er sjov. Det kunne - helt seriøst - også sagtens have været min kæreste der sagde/gjorde sådan ....tsk tsk tsk - mænd!!! 

Anmeld

17. juli 2010

Ranarupta

Ej, hvor er han skideskæg! 

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Kæft, han er sjov. Det kunne - helt seriøst - også sagtens have været min kæreste der sagde/gjorde sådan ....tsk tsk tsk - mænd!!! 

Hihi, hvor sjovt

Jeg var ved at omkomme i grin, da han sagde det igår!

Mænd!!!

Anmeld

19. juli 2010

oo

kopattesalve er det bedste trick jeg får selv hudløse inderlår om sommeren, men bruger sådan nogle langbenede underhylere, men Sørens ven Rune får også hudløs røv og han bruger kopattesalve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.