Sunket meget? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

acdp8620 skriver:

Undskyld jeg liger blander mig, men jeg troede at man max måtte gå 14 dage over tid??

( er i dag 40+1, så er lidt nervøs for hvor længe jeg går over tid)

Nogle steder får man lov til at gå mere end 14 dage over, såfremt mor og baby har det godt. Det er trods alt bedre at gå i fødsel af sig selv, end at blive sat igang, da der er risiko for, at der kan opstå flere komplikationer via. en igangsættelse 

Men i Viborg kommune hvor vi to bor, der får man et tilbud om igangsættelse den dag man runder uge 42+0

Håber i øvrigt snart jeres lille bebs kommer ud til jer! Det bliver spændende at se hvornår h*n melder sin ankomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kom nu uuuuuud, Emilie!!!!!

Den er sunket meget, søde! Håber det er tegn på snarlig fødsel så I kan få tilfredsstillet Jeres utålmodige sjæle

Hep hep hep og vestøv!

Anmeld

17. juli 2010

Halbschön

acdp8620 skriver:

Undskyld jeg liger blander mig, men jeg troede at man max måtte gå 14 dage over tid??

( er i dag 40+1, så er lidt nervøs for hvor længe jeg går over tid)

Jeg blev sat igang da jeg var 42+0.. Men jeg havde to terminer, og den rigtige 28/9... Og udfra den gik jeg 19 dage over

Anmeld

17. juli 2010

acdp8620

Mathildesmor skriver:

Nogle steder får man lov til at gå mere end 14 dage over, såfremt mor og baby har det godt. Det er trods alt bedre at gå i fødsel af sig selv, end at blive sat igang, da der er risiko for, at der kan opstå flere komplikationer via. en igangsættelse 

Men i Viborg kommune hvor vi to bor, der får man et tilbud om igangsættelse den dag man runder uge 42+0

Håber i øvrigt snart jeres lille bebs kommer ud til jer! Det bliver spændende at se hvornår h*n melder sin ankomst

Tak for svar Corinna

Var lige ved at blive helt nervøs for de 19 dage, syntes de 14 dage er laaaaaang tid

Anmeld

17. juli 2010

mortil(nichlasogmathias)

den er sunket meget, flot mavse du har dig..

Anmeld

17. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Jah hold da op en forskel.. ser så fiin ud.. mon det er snart... ?????

Anmeld

18. juli 2010

Trolde_mor

Ihhh søde, den er da sunket meget!

Ihh.. sender en masse ve-støv afsted *puuuuuuusr* så jeres lille pige snart finder vej ud til jer, og du sammen med hende kan nyde varmen

Anmeld

18. juli 2010

Chamomile

Den ser ud til at være sunket- og sikke en flot mave du har

Anmeld

18. juli 2010

Stephanie3

Jeg synes den er sunket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.