Så siger kæresten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Maria-s

at nu ved han, at han har en gravid kæreste! Efter endnu en dag med kvalme og 3 gange kiggen ned i kummen indtil videre, synes der bare ikke at være meget min mave gider. Og aftens forudstående burgers...? Bare tanken om det gav mig kvalme...  Så da jeg 2. gang havde kastet op spurgte jeg om han ikke kunne købe lidt suppe med hjem, når han nu skulle ud og gå tur med hundene? Det er lige som det eneste jeg kan mærke jeg sådan har lyst til... Jo det skulle han nok, hvis jeg lige gad og sende ham sms med hvad jeg godt kunne tænke mig. Så der blev skrevet; "Kæreste skat. Jeg kunne rigtig godt spise noget suppe med chili, ingefær og eller karry. og så nogle pastiller eller vingummier der er friske/ syrlige i smagen. Jeg elsker dig!" Kunne ikke forstå hvor han blev af, men han har så været i 3 forskellige supermarkeder for at finde noget suppe til mig. Kom hjem til sidst og sagde; "skat" Jeg ku altså ikke finde noget suppe som det du beskrev, men nu har jeg købt hønsekødssuppe, chili, ingefær og citrongræs samt kylling. Så skal jeg nok lave en god portion suppe" (min kæreste er kok ) Derudover havde han købt et kæmpe udvalg af diverse frugt/ citrus slik og nu er han lige kommet ind med en skål med friske gulerødder, nektariner, ferskner og en bakke ærter og så har jeg fået at vide at jeg bare skal sidde i sofaen og slappe af fordi han kan se hvor dårligt jeg får det når jeg kommer ud i køkkenet med alle de lugte fra fx køleskab og skraldespand.

Havde lige brug for at fortælle hvor dejlig en kæreste jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Laulund87

Hvor er du altså heldig!

Anmeld

16. juli 2010

Stepmom87

Årrrh, jeg er slet ikke misundelig.. (Sarkasme kan være anvendt) Sikke dog en dejlig kæreste du har dig der..

Anmeld

16. juli 2010

morethanperfect

Maria-s skriver:

at nu ved han, at han har en gravid kæreste! Efter endnu en dag med kvalme og 3 gange kiggen ned i kummen indtil videre, synes der bare ikke at være meget min mave gider. Og aftens forudstående burgers...? Bare tanken om det gav mig kvalme...  Så da jeg 2. gang havde kastet op spurgte jeg om han ikke kunne købe lidt suppe med hjem, når han nu skulle ud og gå tur med hundene? Det er lige som det eneste jeg kan mærke jeg sådan har lyst til... Jo det skulle han nok, hvis jeg lige gad og sende ham sms med hvad jeg godt kunne tænke mig. Så der blev skrevet; "Kæreste skat. Jeg kunne rigtig godt spise noget suppe med chili, ingefær og eller karry. og så nogle pastiller eller vingummier der er friske/ syrlige i smagen. Jeg elsker dig!" Kunne ikke forstå hvor han blev af, men han har så været i 3 forskellige supermarkeder for at finde noget suppe til mig. Kom hjem til sidst og sagde; "skat" Jeg ku altså ikke finde noget suppe som det du beskrev, men nu har jeg købt hønsekødssuppe, chili, ingefær og citrongræs samt kylling. Så skal jeg nok lave en god portion suppe" (min kæreste er kok ) Derudover havde han købt et kæmpe udvalg af diverse frugt/ citrus slik og nu er han lige kommet ind med en skål med friske gulerødder, nektariner, ferskner og en bakke ærter og så har jeg fået at vide at jeg bare skal sidde i sofaen og slappe af fordi han kan se hvor dårligt jeg får det når jeg kommer ud i køkkenet med alle de lugte fra fx køleskab og skraldespand.

Orr det lyder godt nok dejligt !!! Min kæreste er gør heldigvis også sådanne ting ... 

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

Nåååårh hvor dejligt!!!!!!!!! Han er da bare for sød!

Anmeld

16. juli 2010

Maria-s

Tror sørme (7-9-13!!) at min kæreste kærestes mad har hjulpet på en ellers rigtig træls dag. Sidder lige nu og har spist den dejligste stærke kyllingesuppe med bl.a. chili, hvidløg, ingefær og mango. OG MIN KVALME ER PT IKKE AT FINDE!

Det skal dælme nydes Det der med at stærk mad ikke skulle være godt passer i hvert fald ikke på mig

Ja, jeg er filme heldig med min dejlige søde kæreste Må se om der kan gøres lidt gengæld på et eller andet tidspunkt, nu når maven har det bedre

Anmeld

16. juli 2010

Mor-til-asta-09

Maria-s skriver:

Nåh hvor sød en kæreste du har Man bliver jo helt varm i kinderne på dine vegne

Anmeld

16. juli 2010

Chamomile

Hvor dejligt

Anmeld

16. juli 2010

Daisy

Nøj hvor er det dejligt at høre, de er guld værd de mænd

P.S Ingefær er godt imod kvalme, prøv noget ingefær-the.

Hilsen én der lå i sengen ( Og på hospitalet ) på grund af kvalme i maaange måneder

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

Møj hvor lyder det bare fantastisk!!!

Sådan er min mand desværre ikke når jeg er gravid..han tænker vist bare-kors, 9 mdr det her her fis?? kors i hytten.-)

Men lækkert han gider gøre alt det for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.