at nu ved han, at han har en gravid kæreste! Efter endnu en dag med kvalme og 3 gange kiggen ned i kummen indtil videre, synes der bare ikke at være meget min mave gider. Og aftens forudstående burgers...? Bare tanken om det gav mig kvalme...
Så da jeg 2. gang havde kastet op spurgte jeg om han ikke kunne købe lidt suppe med hjem, når han nu skulle ud og gå tur med hundene? Det er lige som det eneste jeg kan mærke jeg sådan har lyst til... Jo det skulle han nok, hvis jeg lige gad og sende ham sms med hvad jeg godt kunne tænke mig. Så der blev skrevet; "Kæreste skat. Jeg kunne rigtig godt spise noget suppe med chili, ingefær og eller karry. og så nogle pastiller eller vingummier der er friske/ syrlige i smagen. Jeg elsker dig!" Kunne ikke forstå hvor han blev af, men han har så været i 3 forskellige supermarkeder for at finde noget suppe til mig. Kom hjem til sidst og sagde; "skat" Jeg ku altså ikke finde noget suppe som det du beskrev, men nu har jeg købt hønsekødssuppe, chili, ingefær og citrongræs samt kylling. Så skal jeg nok lave en god portion suppe" (min kæreste er kok 
) Derudover havde han købt et kæmpe udvalg af diverse frugt/ citrus slik og nu er han lige kommet ind med en skål med friske gulerødder, nektariner, ferskner og en bakke ærter og så har jeg fået at vide at jeg bare skal sidde i sofaen og slappe af fordi han kan se hvor dårligt jeg får det når jeg kommer ud i køkkenet med alle de lugte fra fx køleskab og skraldespand.
Havde lige brug for at fortælle hvor dejlig en kæreste jeg har

Anmeld