Fedtsugning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Hvad er jeres mening om fedtsugning? Er der nogen af jer der har fået det gjort eller har prøvet andet plastikkirugi?

Jeg overvejer rigtig meget at få suget fedt på hofter og få fjernet slapt maveskind, dog ikkefør vi har fået de børn vi skal have.

Men jeg har så meget fedt på hofterne, eller faktisk lige over hofterne og uanset hvor meget jeg træner og hvor sundt jeg spiser så vil det bare ikke væk

Og så har jeg utrolig meget slapt maveskin efter min fødsel.

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Sissel

Jeg har det på samme måde som dig. Jeg har altid haft bollehåndtag, uanset hvor tynd jeg har været. Og det er bestemt ikke blevet bedre efter graviditeten. Så jeg overvejer også at få dem suget væk men ved ikke helt om jeg gør det, for min søde kæreste så helt ulykkelig ud da jeg sagde at jeg gerne ville have dem fjernet.. Min søde dejlige kæreste, som virkelig KAN li mig som jeg er

Anmeld

16. juli 2010

Lullaby

Hvis jeg havde en 15000 gjorde jeg det også

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Jeg synes det er en god måde hvis ikke man kan tabe eller træne fedtet væk...især hvis man har været overvægtig kan der være fedt der ligger dybt og som bare gør at ens facon ser helt forkert ud, selvom man ellers er slank og pæn.

Jeg har fået suget lidt fra hofte, talje, mave og yderlår(mest på yderlår de der ridebukser) alt i alt 850ml, fra alle de steder, så det var ikke meget, men det gjorde en kæmpe forskel. Skal have fjernet resten her om et par måneder, da hun ikke kunne tage alt på yderlår i en omgang.

Så gør det hvis der ikke er andre udveje,...

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Okay. Tak for jeres svar.

Jeg har ikke være sådan rigtig fed, men jeg er en meget lille person og har altid vejet omkring 55 kilo og efter min fødsel vejer jeg næsten 70 kilo og det kan bare ikke komme væk.

Har trænet/træner i fitnesscenter og spiser sundt. Det er super ærgeligt at man skal hade sin egen krop

Anmeld

4. november 2010

MoniqueMadsen

Anonym skriver:

Hvad er jeres mening om fedtsugning? Er der nogen af jer der har fået det gjort eller har prøvet andet plastikkirugi?

Jeg overvejer rigtig meget at få suget fedt på hofter og få fjernet slapt maveskind, dog ikkefør vi har fået de børn vi skal have.

Men jeg har så meget fedt på hofterne, eller faktisk lige over hofterne og uanset hvor meget jeg træner og hvor sundt jeg spiser så vil det bare ikke væk

Og så har jeg utrolig meget slapt maveskin efter min fødsel.

Hvad synes I?

Det er forståeligt, a du gerne vil have en mave som før graviditeten, men det er klart at hudens elasticitet sandsynligvis er blevet reduceret en hel del. Strækmærker er et godt eksempel på, at bindevævet i det mellemste hudlag - læderhuden - er beskadiget. I disse tilfælde kan huden ikke blive lige så stram som før. Som udgangspunkt er det vigtigt at du sætter dig selv nogle realistiske mål omkring, hvordan du tror din mave vil se ud efter fedtsugning - og ikke mindst hvordan du holder resultatet ved lige efter operationen. Jeg kan anbefale at læse om fedtsugning på http://www.sundhedslex.dk/fedtsugning.htm - her vil du læse om de faktorer du bør tage højde for, hvad angår dine forventninger om fedtsugning. Det er vigtig at være realistisk omkring resultatet, så du ikke bliver skuffet og fortryder bagefter. Disse faktorer er netop hudens elasticitet, vægt og alder.  
Samtidig er det ligeså  væsentligt, at du fastholder en sund livsstil efter fedtsugningen, da en sådan operation ikke fjerner årsagen til det løse maveskind eller dine deller, men udelukkende symptomerne. Det er vigtigt, at du er i stand til at fastholde en sund livsstil. Ellers vil din fedtsugning ikke blot være spild af penge, men også spild af tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.