Anonym skriver:
Hvad er jeres mening om fedtsugning? Er der nogen af jer der har fået det gjort eller har prøvet andet plastikkirugi?
Jeg overvejer rigtig meget at få suget fedt på hofter og få fjernet slapt maveskind, dog ikkefør vi har fået de børn vi skal have.
Men jeg har så meget fedt på hofterne, eller faktisk lige over hofterne og uanset hvor meget jeg træner og hvor sundt jeg spiser så vil det bare ikke væk 
Og så har jeg utrolig meget slapt maveskin efter min fødsel.
Hvad synes I?
Det er forståeligt, a du gerne vil have en mave som før graviditeten, men det er klart at hudens elasticitet sandsynligvis er blevet reduceret en hel del. Strækmærker er et godt eksempel på, at bindevævet i det mellemste hudlag - læderhuden - er beskadiget. I disse tilfælde kan huden ikke blive lige så stram som før. Som udgangspunkt er det vigtigt at du sætter dig selv nogle realistiske mål omkring, hvordan du tror din mave vil se ud efter fedtsugning - og ikke mindst hvordan du holder resultatet ved lige efter operationen. Jeg kan anbefale at læse om fedtsugning på
http://www.sundhedslex.dk/fedtsugning.htm - her vil du læse om de faktorer du bør tage højde for, hvad angår dine forventninger om fedtsugning. Det er vigtig at være realistisk omkring resultatet, så du ikke bliver skuffet og fortryder bagefter. Disse faktorer er netop hudens elasticitet, vægt og alder.
Samtidig er det ligeså væsentligt, at du fastholder en sund livsstil efter fedtsugningen, da en sådan operation ikke fjerner årsagen til det løse maveskind eller dine deller, men udelukkende symptomerne. Det er vigtigt, at du er i stand til at fastholde en sund livsstil. Ellers vil din fedtsugning ikke blot være spild af penge, men også spild af tid.