Hej hej...
Må bare lige dele det her med jer....
Jeg løber jo 3 x om ugen. Jeg er igang med uge 7 ud af de 12 uger, som mit 10 km program lyder på. Jeg har længe synes, jeg ikke rigtig kom ud over de 5 km løb, så jeg har følt, jeg nærmest stod stille.
Nå men vidste godt, at uge 7 ville være noget hård, så jeg har haft nogle hviledage inden mit løb i tirsdags. Der var noget dårligt vejr med lyn og torden, så jeg valgte at tage i motionscenteret. Løb en distance på 6,6 km. VILDT hårdt for mig. Svedte sååå meget og savnede bare blæsten i naturen. Nå men jeg kom da igennem det.
Torsdag (i går) skulle jeg så løbe fuldstændig samme tider, men nu løb jeg i naturen. Jeg gad bare slet ikke ud og løbe i går og havde strukket det til sidste øjeblik... Kl 20 kom jeg ud og skulle kæmpe mig igennem det hårde program. Men men men........... Det viste sig, jeg havde total gode ben og min vejrtrækning var bare perfekt. Jeg løb og løb og løb (og gik indimellem, som jeg skulle).
Det hele gik bare sååå godt. Da jeg kom hjem opmålte jeg ruten på iform og ruten var sgu 7½ km!!!! Jeg var helt oppe at ringe... Skrev det til alle, der gad læse ell høre om det. Det er det længste jeg nogensinde har løbet.
Jeg kan virkelig mærke, jeg flytter mig løbe og teknik-mæssigt lige for tiden. Jeg var og er simpelthen så glad og stolt af mig selv.
Ville bare lige dele min glæde med jer... Happy happy happy runner....
Anmeld