Vedr. NS adresseliste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Klumpe-dumpe

Hej girls,

Jeg læste lige Lions tråd vedr. adresselisten.

ILN lavede den tidligere liste, men jeg tror desværre ikke hun har overskud lige nu, til at opdatere.

Katrine skriver, at hun mener der er lavet en ny, den har jeg heller ikke modtaget, så mon ikke den er faldet til jorden igen?

Hvis der er en der har lyst til at lave en ny opdateret liste, så vil jeg gerne fremsende den tidligere.

Knus Trine, som også har et hængeparti med fødselsdagslilsten

(men håber jeg kan fixe det i næste uge, når chefen holder ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

msax

malucca09 skriver:

Hvis der er en der har lyst til at lave en ny opdateret liste, så vil jeg gerne fremsende den tidligere.

Hej Piger...

Jeg vil gerne give listen et forsøg... Så hvis Trine sender den gamle til mig og I hver især sender en PB så vil jeg se om ikke kan få rettet i og skrevet nye på.

SMIL fra Mette 37+2

Anmeld

16. juli 2010

Klumpe-dumpe

msax skriver:

Hej Piger...

Jeg vil gerne give listen et forsøg... Så hvis Trine sender den gamle til mig og I hver især sender en PB så vil jeg se om ikke kan få rettet i og skrevet nye på.

SMIL fra Mette 37+2

Så er den sendt til din sol-mail.

Tak fordi du gider : )

Anmeld

16. juli 2010

JustAnotherName

msax skriver:

Hej Piger...

SMIL fra Mette 37+2

Hvis intet du hører, så går vi udfra at oplysningerne er rigtige som de allerede er, ikke?

Har du vores mail adresser, eller kopierer du det færdige og sender i en PB herinde?

Dejligt du har gejsten til at overtage det. Jeg glæder mig til at modtage den - når den er redigeret, up-to-date og færdig 

Anmeld

17. juli 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Hvis intet du hører, så går vi udfra at oplysningerne er rigtige som de allerede er, ikke?

Har du vores mail adresser, eller kopierer du det færdige og sender i en PB herinde?

Dejligt du har gejsten til at overtage det. Jeg glæder mig til at modtage den - når den er redigeret, up-to-date og færdig 

Egentlig havde jeg tænkt bare at sende den på mail. Men PB er da en super ide - så tror jeg gør begge dele.

Og ja, hører jeg intet så antager jeg at den nuværende adresse er uændret.

SMIL fra Mette 37+3

Anmeld

24. juli 2010

Klumpe-dumpe

msax skriver:

Egentlig havde jeg tænkt bare at sende den på mail. Men PB er da en super ide - så tror jeg gør begge dele.

Og ja, hører jeg intet så antager jeg at den nuværende adresse er uændret.

SMIL fra Mette 37+3

Jeg tænkte på, om man evt kunne skrive koden til fotoalbum på, altså ingen tvang... Men jeg er selv MEGET dårlig til at spørge efter koden til div. albums.

Anmeld

24. juli 2010

msax

malucca09 skriver:

Jeg tænkte på, om man evt kunne skrive koden til fotoalbum på, altså ingen tvang... Men jeg er selv MEGET dårlig til at spørge efter koden til div. albums.

det lyder som en god ide...

jeg opretter lige en tråd og spørger de andre.

SMIL fra Mette 38+3

Anmeld

24. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg tror ikke jeg er på,men vil meget gerneHvordan gør jeg lige?

Anmeld

24. juli 2010

msax

Pernilleh skriver:

Jeg tror ikke jeg er på,men vil meget gerneHvordan gør jeg lige?

du sender mig en PB med navn, adresse, email, koder på fotoalbum (hvis du har det og vil dele dem) og evt din hjemmeside adr. Så skriver jeg dig på listen...

SMIL fra Mette 38+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.