Lorte-dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Koen.

Sådan har min dag været! Holdte fødselsdags fest d. 10.juli og der havde jeg taget et par øreringe i mit smykkeskrin, har siden ikke kigget i det. I morges skal jeg bruge en halskæde og gæt hvad? Alle mine smykke er væk Der har ikke været andre end kæresten og jeg i huset siden d. 10 juli så det kan kun være sket det!

Er så pisse vred og skuffet!

Nå, men så da jeg skal ud og handle i dag, får jeg pakket trunten sammen og går ud og smækker døren, men %¤("%¤("#&/ nøglen ligger inde Nå vil så ringe efter min søs som har en ekstranøgle, men så er mobilen gået død for strøm!! Så Tanja må dybt flov gå over på politistation og høre om hun må låne tlf Kunne ha`gravet mig ned!

Hår bare lyst til at ligge mig under dynen og aldrig komme ud! LORTE-DAG!

Tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

JacobsMoar

Ååh nej.. Hvor træls..

Et stort til dig..

Anmeld

16. juli 2010

Koen.

Bromberg skriver:

Ååh nej.. Hvor træls..

Et stort til dig..

tak

Anmeld

16. juli 2010

Mathilde

Sikke da en møg dag 

Hvor er det ubehageligt at nogle i kender kan finde på at stjæle dine smykker nu vil i jo mistænke alle der var med til fødselsdag... rigtig ubehageligt.

Jeg har prøvet noget lignende flere gange. Det har dog været penge og jeg fandt også synderen

Anmeld

16. juli 2010

Enayia

lillespurv19 skriver:

Sådan har min dag været! Holdte fødselsdags fest d. 10.juli og der havde jeg taget et par øreringe i mit smykkeskrin, har siden ikke kigget i det. I morges skal jeg bruge en halskæde og gæt hvad? Alle mine smykke er væk Der har ikke været andre end kæresten og jeg i huset siden d. 10 juli så det kan kun være sket det!

Er så pisse vred og skuffet!

Nå, men så da jeg skal ud og handle i dag, får jeg pakket trunten sammen og går ud og smækker døren, men %¤("%¤("#&/ nøglen ligger inde Nå vil så ringe efter min søs som har en ekstranøgle, men så er mobilen gået død for strøm!! Så Tanja må dybt flov gå over på politistation og høre om hun må låne tlf Kunne ha`gravet mig ned!

Hår bare lyst til at ligge mig under dynen og aldrig komme ud! LORTE-DAG!

Tak fordi i læste med

Ååhhh nej! For fanden da lille pus, det er da bare uhéld fra værste skuffe! Føler med dig! Kram kram kram kram kram kram

Hvor er det bare for dårligt du ikke kan have dine sager i fred! Ihh at folk ikke kan holde deres dertil indrettede pølser for dem selv!

Anmeld

16. juli 2010

Koen.

Mathilde skriver:

Sikke da en møg dag 

Hvor er det ubehageligt at nogle i kender kan finde på at stjæle dine smykker nu vil i jo mistænke alle der var med til fødselsdag... rigtig ubehageligt.

Jeg har prøvet noget lignende flere gange. Det har dog været penge og jeg fandt også synderen

ja, det er virkelig grimt når det er folk vi kalder for venner og endnu værre vi var 9 inklusiv min forlovede og mig, så der er ikke så mange der kan have gjordt det

Anmeld

16. juli 2010

Enayia

lillespurv19 skriver:

ja, det er virkelig grimt når det er folk vi kalder for venner og endnu værre vi var 9 inklusiv min forlovede og mig, så der er ikke så mange der kan have gjordt det

Kan det ikke anmeldes til politiet?

Anmeld

16. juli 2010

Koen.

Enayia skriver:

Ååhhh nej! For fanden da lille pus, det er da bare uhéld fra værste skuffe! Føler med dig! Kram kram kram kram kram kram

Hvor er det bare for dårligt du ikke kan have dine sager i fred! Ihh at folk ikke kan holde deres dertil indrettede pølser for dem selv!

Har os bare lyst til at gemme mig for altid, har bare været en rigtig dårlig dag søde synes det er frygteligt jeg ikke kan stole på mine såkaldte venner!

Anmeld

16. juli 2010

Koen.

Enayia skriver:

Kan det ikke anmeldes til politiet?

Da jeg var over og låne tlf. på stationen snakkede jeg med en politimand og han sagde at de godt kunne optage rapport, men de ville nok ikke bruge de store resurcer på det

Anmeld

16. juli 2010

Mathilde

lillespurv19 skriver:

Rigtig ubehageligt! Man tør da næsten ikke lukke dem ind i sit hjem igen efter sådan noget og det er også ubehageligt for dem der ikke har gjort de, da alle jo er under mistanke.

Jeg ville spørge dem alle hver især, om de måske var kommet til at tage mine smykker.... og evt politianmelde hvis ingen melder sig skyldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.