Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emil er helt vild med mint pastiller, i alle former. Polo osv. Syntes det er lidt sjovt han kan lide det i den alder, men han kan gufle løs hvis han fik lov
Nogle ting jeres de små spiser, som i ikke rigtig forstår?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viktor er helt vild med fisk, og det er alle slags fisk. Og så elsker han feta det kan han bare guffe i sig hvis han får lov. det er da lidt sjovt når han ikke er ældre synes jeg
Moar'en skriver: Viktor er helt vild med fisk, og det er alle slags fisk. Og så elsker han feta det kan han bare guffe i sig hvis han får lov. det er da lidt sjovt når han ikke er ældre synes jeg
Nicolai ELSKER virkelig også bare feta... Han kunne også leve af det hvis han fik lov.. Og han er 8mdr ;o)
Emil vil ik rigtg have feta, men hans mor derimod. Mums hehe
Hvis Julie kan komme afsted med det, spiser og lever hun gerne af feta... Når hun først ser det står på bordet til noget salat, går hun helt i selvsving...
Mon der er noget specielt ved feta - Siden mange børn er vilde med det?
mikkel kunne leve af yoghurt.. damn det kunne han spise hele tiden hvis han fik lov..
Renée88 skriver: Nicolai ELSKER virkelig også bare feta... Han kunne også leve af det hvis han fik lov.. Og han er 8mdr ;o)
Ha ha Viktor kunne egentlig heller ikke lide dem, men hvergang jeg satte dem på bordet ville han bare smage. Og nu æders han dem hvis han får dem Haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128