Underlig ting at spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Vingummien

Emil er helt vild med mint pastiller, i alle former. Polo osv. Syntes det er lidt sjovt han kan lide det i den alder, men han kan gufle løs hvis han fik lov

Nogle ting jeres de små spiser, som i ikke rigtig forstår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Moar'en

Viktor er helt vild med fisk, og det er alle slags fisk. Og så elsker han feta det kan han bare guffe i sig hvis han får lov. det er da lidt sjovt når han ikke er ældre synes jeg

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Moar'en skriver:

Viktor er helt vild med fisk, og det er alle slags fisk. Og så elsker han feta det kan han bare guffe i sig hvis han får lov. det er da lidt sjovt når han ikke er ældre synes jeg

Nicolai ELSKER virkelig også bare feta... Han kunne også leve af det hvis han fik lov.. Og han er 8mdr ;o)

Anmeld

16. juli 2010

Vingummien

Moar'en skriver:

Emil vil ik rigtg have feta, men hans mor derimod. Mums hehe

Anmeld

16. juli 2010

Mira0911

Moar'en skriver:

Hvis Julie kan komme afsted med det, spiser og lever hun gerne af feta... Når hun først ser det står på bordet til noget salat, går hun helt i selvsving...

Anmeld

16. juli 2010

Mira0911

Mon der er noget specielt ved feta - Siden mange børn er vilde med det?

Anmeld

16. juli 2010

bette

mikkel kunne leve af yoghurt.. damn det kunne han spise hele tiden hvis han fik lov..

Anmeld

16. juli 2010

Moar'en

Renée88 skriver:

Nicolai ELSKER virkelig også bare feta... Han kunne også leve af det hvis han fik lov.. Og han er 8mdr ;o)

Ha ha Viktor kunne egentlig heller ikke lide dem, men hvergang jeg satte dem på bordet ville han bare smage. Og nu æders han dem hvis han får dem Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.