Det er så vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Dictes mor

Dicte har lige spist grød for første gang, hun har før smagt det, men spyttet det ud. Men idag spiste hun det, og åbnede hele tiden munden fordi hun ville have mere og mere, men jeg turde ikke give hende så meget, jeg tænker, at man lige skal tage den lidt med ro i starten af hensyn til hendes lille mave. Men hvor er det vildt, tænk at hun er blevet så stor nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Vingummien

dygtig pige Og ja er en god ide at give lidt her i starten

Anmeld

16. juli 2010

mama09

Dictes mor skriver:

Dicte har lige spist grød for første gang, hun har før smagt det, men spyttet det ud. Men idag spiste hun det, og åbnede hele tiden munden fordi hun ville have mere og mere, men jeg turde ikke give hende så meget, jeg tænker, at man lige skal tage den lidt med ro i starten af hensyn til hendes lille mave. Men hvor er det vildt, tænk at hun er blevet så stor nu!

ja tiden flyver

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

ej hvor skønt! Ja jeg kan godt huske hvor stolt man bliver

Anmeld

17. juli 2010

lion

Dictes mor skriver:

Ja lidt af gangen.

Hvor er hun bare blevet stor

Anmeld

17. juli 2010

mifune

Det må virkelig være fantastisk å følge udviklingen av sin lille gullklump på den måte, det gleder jeg meg også helt vildt meget til Tillykke med den lille grødspisende Dicte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.