Hej allesammen.
Aftenen fortsatte igår med hovedpine og skyhøj feber. Ringede til vagtlægen, for var ikke sikker på om jeg måtte tage smertestillende efter 24.00 nu hvor jeg skulle faste inden blodprøven tidligt næste morgen.
Jeg fik grønt lys, men et påbud om at jeg ikke måtte være alene og jeg ringede efter min kæreste, som kom hjem kort efter.
Jeg fik en del smerter nederst i maven, men jeg orkede simpelthen ikke at ringe til flere læger - man ved jo hvad svaret er.
Feberen blev ved, men kun den trykkende hovedpine var tilbage her til morgen. Temp. sagde 37,4 da jeg vågnede.
Her til morgen mødte jeg op på sygehuset til blodprøve-tagning, som aftalt. Jeg får svar på to af prøverne allerede klokken 16.00 idag.
Herefter gik vi på svangerambulatoriet hvor en jordemoder målte BT, som var ganske normalt.
Jeg afleverede en urinprøve, hvorefter hun ville snakke om mig sammen med nogle andre jordemødere - jeg fik besked på at tage hjem og ringe ind på FG og snakke med afd.jordemoderen klokken 16.00.
Jeg har siden da fået lidt feber igen, ubehag, svimmelhed og vedvarende smerter i maven - samt kvalme. (Lidt menstruations agtig følelse)
Så her ligger jeg på langs, på sofaen og her er fu*king varmt! :-O!
Nogen der har et bud på hvordan det udvikler sig? Har googlet en del - men synes jeg bliver mere og mere vildredt.
Knus herfra.
Anmeld