Hvad giver man sit eget barn i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.804 visninger
27 svar
1 synes godt om
16. juli 2010

Svenne

Ja piger, som overskrifter lyder mangler jeg lige lidt inspiration til, hvad man giver sit eget barn i dåbsgave?
Hvad gjorde I, eller har I nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

L-Mortil3

Liam fik festen af os

Det var det der var penge til Og jeg tror han var glad for den

Anmeld

16. juli 2010

NLME<3

Hej

vi har fik lavet en super sød bamse med hans vægt og længde på den ene fod og fødselsdag s dato på den anden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2010

TbCp

Her fik Liva "kun" festen af os

Hun fik så mange andre fine gaver af alle gæsterne

Anmeld

16. juli 2010

Tulle28

Den går jeg også og tumler med... Vi har en datter, så overvejer et tidløst smykke, hun kan bruge når hun bliver voksen. Men så igen - hvem siger hun synes det er smart når hun bliver stor?

Anmeld

16. juli 2010

Mor til L&S

Hej

Liva fik festen samt en halskæde med et lille hjerte i...

Så har hun altid et minde fra den dag

Anmeld

16. juli 2010

Karo

Min søn fik det dåbsbæger som hans far fik da han blev døbt. Så havde vi fået indgraveret hans navn og dåbs dato under min kærestes.

Min datter købte vi et charms armbånd i guld til med 5 charms i. Vi havde desværer ikke flere arve stykker og syndes ikke hun skulle snydes. Armbåndet kan forlænges jo ældre hun bliver og hun kan derfor også bruge det når hun bliver voksen hvis hun ønsker det. Og så er ideen at hun vil få en charm engang imellem af os.

Anmeld

16. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Tulle28 skriver:

Den går jeg også og tumler med... Vi har en datter, så overvejer et tidløst smykke, hun kan bruge når hun bliver voksen. Men så igen - hvem siger hun synes det er smart når hun bliver stor?

Nu ved jeg jo ikke hvordan hun bliver men jeg gik meget med det smykke jeg fik da jeg blev døbt ind til der var en det stjal det (desværre)

Men elskede det da jeg viste hvem jeg havde fået det af og hvorfor jeg fik det.. den betydning gjorde jeg elskede det.. syntes nu også det var pænt (mit stjernetegn) så det havde betydning..

Min søster købte en halskæde til min datter led hendes stjernetegn... begyndte helt at tude da jeg åbnede pakken for hun skulle have det samme som hun viste havde betydning for mig.. nu håbede hun at min datter ville blive lige så glad for det.. (kunne nemlig ikke selv finde det rette smykke)

Anmeld

16. juli 2010

Sommerfuglelarven

Min datter fik et dåbsrør med graveret navn og dåbsdato i, samt en personlig bog: http://www.sjovbog.dk/xp/side.php?side=borneboger&id=82&bid=

Anmeld

16. juli 2010

LotteN

Min datter fik helleri kke nogen gave - ud over festen, hvis man kan kalde det en gave!

SYnes lige så godt vi kunne sparre de penge, hun fik jo så meget andet alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.