Gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Hejsa Piger

Vælger lige at være ano, da jeg ikke ønsker familie osv skal vide noget. Og man ved jo aldrig hvem der kigger med....

Jeg fødte for 3 mdr siden en skøn dreng. Mir barn nr to.

Jeg er idag gået 4 dage over tid med min mens. Jeg er på p-piller, og efter p-pille stop plejer der altid kun at gå 3 dage så kommer mens, idag er der gået 7. Ved godt det kan svinge, men har taget p-piller siden jeg var 14 år gammel (er 24 nu) og i alle de år har det ALDRIG slået fejl med de 3 dage.... Med min første søn blev jeg også gravid på p-piller....

Min veninde siger: Ta en test, en det er bare lettere sagt end gjort. Jeg er så bange for resultatet!!! Kan græde bare ved tanken....

Jeg ved jo godt inderst inde at det vil være klogest at få en abort hvis nu, det er jeg overhovedet ik i tvivl om, da jeg skal starte uddannelse efter min barsel, og vi vil vente med barn nr 3 til jeg er færdig uddannet. MEN, omvendt har jeg bare slet ikke lyst til at få en abort, kan slet ikke se mig selv få fjernet et foster... Jeg er så bange for at fortryde det bagefter, for det ville knække mig fuldstændig....

Nu har jeg siddet og prøvet at tænke fordele og ulemper, men jeg er helt blank, min hjerne tænker kun på hva pokker gør jeg hvis nu??

Ved ik lige hvor jeg vil hen med det her indlæg, måske har jeg bare brug for en masse "trøstende" ord....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

L.J.L

Jeg havde samme mistanke for en uge siden, var godt 14 dage over tid, men heldigvis var den negativ, så jeg ikke skulle stå med den beslutning..

Tror du vil føle det noget nemmere at tage det rette valg, hvis du får snakket med din mand/kæreste om det (hvis du er gravid) DFet er altid nemmere at være to om en beslutning.

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

kan ikke sige hvad du skal gøre eller ikke gøre.

Men i stedet for at sidde og panikke over noget ud ikke ved er der måske, så tag den test og få det voerstået..er den negativ, så er der en anden grund til at den bliver væk, evt stress eller amning eller andet.

Så test og er den positiv må du jo tage den derfra, men spild af tid at sidde og bekymre sig over noget der ikke er konstateret endnu:-)

afsted med dig....

Anmeld

16. juli 2010

Karo

Jeg kan godt se det ikke er sjovt at skulle tage en beslutning hvis testen er positiv, men er du gravid er du det uanset om du tager en test eller ej.

Jeg ville tage testen og så tage bekymringen senere, hvis det overhovedet er nødvendigt.

Hvis testen er positiv må i jo tage den beslutning der er rigtig for jer.

Jeg krydser fingere for en negativ test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.