Hejsa Piger
Vælger lige at være ano, da jeg ikke ønsker familie osv skal vide noget. Og man ved jo aldrig hvem der kigger med....
Jeg fødte for 3 mdr siden en skøn dreng. Mir barn nr to.
Jeg er idag gået 4 dage over tid med min mens. Jeg er på p-piller, og efter p-pille stop plejer der altid kun at gå 3 dage så kommer mens, idag er der gået 7. Ved godt det kan svinge, men har taget p-piller siden jeg var 14 år gammel (er 24 nu) og i alle de år har det ALDRIG slået fejl med de 3 dage.... Med min første søn blev jeg også gravid på p-piller....
Min veninde siger: Ta en test, en det er bare lettere sagt end gjort. Jeg er så bange for resultatet!!! Kan græde bare ved tanken....
Jeg ved jo godt inderst inde at det vil være klogest at få en abort hvis nu, det er jeg overhovedet ik i tvivl om, da jeg skal starte uddannelse efter min barsel, og vi vil vente med barn nr 3 til jeg er færdig uddannet. MEN, omvendt har jeg bare slet ikke lyst til at få en abort, kan slet ikke se mig selv få fjernet et foster... Jeg er så bange for at fortryde det bagefter, for det ville knække mig fuldstændig....
Nu har jeg siddet og prøvet at tænke fordele og ulemper, men jeg er helt blank, min hjerne tænker kun på hva pokker gør jeg hvis nu??
Ved ik lige hvor jeg vil hen med det her indlæg, måske har jeg bare brug for en masse "trøstende" ord....
Knus
Anmeld