Grøn i dag. hvad skal i lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

FruEllingsen

Dagen i dag står på Grøn koncert sammen med en veninde og Michael. glæder mig rigtig meget.

Min mor har lige været og hente Marcus, da vi jo ikke vil have ham med til grøn koncert. det er første gang han skal passes så længe... men ved heldigvis at han er i gode hænder  (men savner ham nu allerede )

Hvad skal i lave i dag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Lone Jakobsen

nej hvor lyder det spændende. rigtig god koncert til jer.

vi skal forberede og gøre klar til imorgen hvor vi tager en uge til Rømø. åh hvor jeg dog glæder mig

Anmeld

16. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har lige haft en veninde på visit til en kop kaffe Nu skal jeg lige finde gulvet i hjemmet for legetøj, og så skal jeg hente min mor ved toget

Anmeld

16. juli 2010

CarinaSB

ligge på sofaen .. Har hvis fanget mig en halsbetændelse .. det samme har manden og sønnen så det er en super måde at fejre føzdag på ... der er godt nok nogle gæster der har truet med at dukke op .. men så er det på eget ansvar

Anmeld

16. juli 2010

betski

Jeg starter på min ferie i dag - weeee. Tager flyveren til kbh kl 16.10 hvor jeg skal på cafe og i byen med min veninder derover

Men allermest glæder jeg mig til søndag, hvor jeg skal hente bettepigen efter 14 dages ferie hos hendes far - glææææder mig!!!

Anmeld

16. juli 2010

NinaNymannMadsen

vi skal ha lavet noget froskost, og så skal mig og asta maria ned til hendes Oldemor og sige hej, senere skal vi så ned til mine svigerforældre (hendes bedsteforældre) og sige hej, og spise aftensmad der også og så vil de også lige se os inden vi tager på ferie imorgen i en uge.
ellers skal vi bare pakke og slappe af

Anmeld

16. juli 2010

TbCp

Jeg har ferie om 2 timer!!!!

Så skal vi over i min datters dagpleje og sige farvel til hendes dagplejer... da Liva skal starte i børnehave efter ferien... det bliver rigtig rigtig trist

Resten af dagen skal stå på oprydning, tøjvask og så skal der pakkes da vi tager på ferie imorgen

Anmeld

16. juli 2010

Valle81

Åhh skal så vidt muligt slappe af fra NU AF:0)

Morgenen var lidt kaotisk - skulle sende Asta og hendes veninde med venindens far i udendørs svømmehal. De havde sovet her og da vejret var så godt ville han tage dem ud og bade:0) De var vilde.

Kl 0930 skulle jeg ind med Anton til hans 3 mdr vaccine og det gik som godt - men han var død træt  - faldt i søvn - vågnede jo da hun stak og så vendte det hele op og ned.

Men nu er vi hjemme og har fået flaske, tør ble og er blevet puttet i vognen så nu sover han trygt - og længe - forhåbentlig:0)

Om lidt kommer Kenny hjem og så skal han have et stort dejligt kys, og så er der weekend:0)

Knus

fra mig

Anmeld

16. juli 2010

MariaJ

Vi er på vej til Danmark på ferie. Mangler lige at pakke færdig ... og løsrive mig fra computeren. Så står den på to uger i sommerhus, tivoli og familiebesøg. Dejligt!

Anmeld

16. juli 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

nej hvor lyder det spændende. rigtig god koncert til jer.

vi skal forberede og gøre klar til imorgen hvor vi tager en uge til Rømø. åh hvor jeg dog glæder mig

I må have en rigtig dejlig tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.