Det er nu 6 dage siden jeg fik lagt 2 æg op, og 8 dage siden jeg startede på crinone vaginalgel
ulækkert, nå men jeg døjer nu med oppustetmave, kvalme
,ømmebryster
og stive nippels
samt mens smerter
, nå men så for lige at tage den fra en ende af.
oppustet mave kan være et symptom eller rettere en bivirkning af det der gel
Kvalme
, ja det kan vel være så mange ting, men det kan vel være tegn på graviditet, men det kan også være en bivirkning af gelen, men det kan også for mit vedkomne være tegn på mens, da jeg de sidste 2 eller 3 gange har fået kvalme et par dage før mens
Ømme bryster, kan også være bivirkning af gelen,(jeg er så træt af det gel), og igen det kan være gravid eller mens
Nippels, ja de er for så vidt altid stive på mig, men de er bare meget mere ømme nu
Og mens smerter, ja dem har jeg så haft siden jeg begyndte at tage det der gel, hvilket jeg også fik af vide inde på sygehuset at jeg nok ville få tæmmelig ondt i mave regionen fordi det der gel jo skal gøre at slimhinden vokser sig stor og tyk og bedre vil tage imod, så puha ved snart ikke mere.
Så idag til min store skræk havde det der gel som ellers er kommet ud i tukke hvide klumper ændret farve til svag lyserød/fersken farvet, og panikken satte virkeligt gang i kroppen og i hovedet, er det mens har mit blod farvet det hvad sker der nu?
mig op og bruge den næst bedste ven google, skrev i søgefeltet ¨farve på crinone når det kommer ud¨og vupti så fandt den lige nogel debat emner inde fra et forum på jubii, og jeg klikkede videre, der var en som havde samme tanker som mig, og de andre mere erfarne havde så skrevet, det heldigvis er heeeelllt normalt
det er klumpet når det kommer ud og kan variere i farven fra hvid, lyserød, brun og sort men det har ikke nogen betydning overhovedet hvilken farve det har, så ingen bekymringer der, er nu stadig helt rundt på gulvet over alle de symptomer og bivirkniger jeg har eller ikke har i kroppen lige pt og kan slet ikke følge med, skal vist snart mental undersøge, min hjerne kører på højtryk og der er stadig 8 dage til g-test dag
.
De er allesammen super søde ude på jobbet og støtter mig virkeligt, jeg får ikke lov til, at lave noget som helst fysiks hårdt, og sidder eller står bare foran en pc hver dag og udeligere arbejde til de andre, de håber sådan på at det lykkes for mig og hjælper hvertifald til for at det skal lykkes, og jeg er bare dybt taknemmelig, men kan alligevel ikke lade være med at have dårlig samvittighed, for hvad nu hvis det ikke lykkes så har jeg bare dovnet den af på jobbet i 14 dage, jeg ved godt det ikke hænger sådan sammen men alligevel den sidder sku lidt i baghovedet.
Nå men nu fik jeg vist lettet lidt for trykket