Mon dog mon dog....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

hansen27

Vi prøver på livet løst efter SA i Maj i år, har forventet mens dag tirsdag i næste uge og har i 3 dage nu haft den ondeste halsbrand og kvalme det meste af dagen, gad vide om der er baby på vej eller om det er falske symptomer.....

Har 2 børn i forvejen og havde kvalme/halsbrand på samme måde med den første, men tør næsten ikke håbe det er allerede er efter min SA, men håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

trine1989

hansen27 skriver:

Vi prøver på livet løst efter SA i Maj i år, har forventet mens dag tirsdag i næste uge og har i 3 dage nu haft den ondeste halsbrand og kvalme det meste af dagen, gad vide om der er baby på vej eller om det er falske symptomer.....

Har 2 børn i forvejen og havde kvalme/halsbrand på samme måde med den første, men tør næsten ikke håbe det er allerede er efter min SA, men håber

kroppen kan være rigtig mærkelig, jeg har også prøvet at have mange symptomer på graviditet uden den var der

da jeg fandt ud af at jeg var gravid havde jeg ømme bryster 8-10 dage efter æl. og hovedpine men det kan også være tegn på mens, så det er rigtig svært at sige om den kan være der, men jeg håber da for dig at der gemmer sig en lille spir i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.