Så er vi også ferie klar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Karo

Jep så er vi pakket og klar til ferie. Jeg mangler bare at Martin kommer hjem fra arbejde så vi kan komme på landevejen.

Imorges gav jeg han gaven sammen med kortet. Han kiggede noget mærkleligt og da han læse kortet kunne jeg se han gik i panik Han havde tydeligvis glemt hvilken dag det er idag, men det vidste jeg han ville. Normalt glemmer jeg det også og kommer så i tanke om det et par dage efter. Men han åbner gaven og bliver rigtig glad, men kan stadig se på ham at hjernen kører på højtryk. Da jeg så fortæller ham at vi skal ud og spise iaften på han favorit restaurant i Svendborg uden børnene, står han helt af. Han troede simpelthen ikke på mig. Jeg er nemmelig enorm dårlig til at holde ting hemmeligt, og derfor lykkes det mig denne gang virkeligt at overraske ham

Et lille minus er at den kjole jeg købte som jeg ville have på i aften er krumpet en smule i vask over barmen og der er desværer nok til at jeg ikke kan have den på Men jeg fandt en anden i skabet som jeg godt kan passe. Den sidder lidt til på maven, men jeg tror godt det kan gå an.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

oo

BILLEDER!!

rigtig god tur! jeg er sikker på I får en fantastisk aften

så snart Karl er ude af døren, tager vi også afsted til kbh på kæresteweekend...jeg glæder mig såååå meget

Anmeld

16. juli 2010

Karo

Tjuhl skriver:

BILLEDER!!

rigtig god tur! jeg er sikker på I får en fantastisk aften

så snart Karl er ude af døren, tager vi også afsted til kbh på kæresteweekend...jeg glæder mig såååå meget

Det kan være vi krydser hinaden på broen

Rigtig god kæresteweekend herfra.

Anmeld

16. juli 2010

Skouboe

Tillykke Katja...

Og tak for indlægget - du mindede mig lige om at vi har 10 års dag i dag. Desværre er både Rune og jeg syge så der bliver ikke den store fest ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.