Hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

camsko88

jeg er studerende men er meget i tvivl om hvordan det foregår med barsel, håber der er en der kan hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

camsko88 skriver:

jeg er studerende men er meget i tvivl om hvordan det foregår med barsel, håber der er en der kan hjælpe mig...

Hvad studere du? el. uddanner dig til?

Anmeld

16. juli 2010

camsko88

starter på HF på VUC her til august

Anmeld

16. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

camsko88 skriver:

Så kan jeg ikke hjælpe dig:s

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er faktisk meget i tvivl om hvad du har ret til på en ungdomsuddannelse

På videregående får man 12 fødselsklip (dvs. 12 x alm. SU ekstra) som man kan tage som enkelt-, dobbelt- eller mixklip... Jeg har f.eks. valgt at tage mine som enkelt klip og har derfor 12 måneders "orlov" fra uddannelsen med SU og skal så starte op igen (efter de 12 måneder) hvor jeg stoppede på uddannelsen.

Jeg synes du skal forsøge at læse på minsu.dk eller tale med su-vejlederen på din kommende skole! De plejer at have ret godt styr på det... Der er også nogle regler for hvad man må hvornår osv, men det er individuelt

hjalp det overhovedet!?

Anmeld

16. juli 2010

smokin

Caroline86 skriver:

jeg er faktisk meget i tvivl om hvad du har ret til på en ungdomsuddannelse

På videregående får man 12 fødselsklip (dvs. 12 x alm. SU ekstra) som man kan tage som enkelt-, dobbelt- eller mixklip... Jeg har f.eks. valgt at tage mine som enkelt klip og har derfor 12 måneders "orlov" fra uddannelsen med SU og skal så starte op igen (efter de 12 måneder) hvor jeg stoppede på uddannelsen.