Brandsår af nylonsnor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.106 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Ina33

Jeg har fået et brandsår af en nylonsnor, som kørte hen over min ankel. Brandsåret er egentlig ikke ret stort (ca. på størrelse med en énkrone), men hold nu k... det gør ondt... Det væsker helt vildt, og jeg vågnede flere gange i nat fordi det gjorde så ondt.

Måske er jeg bare meget pylret?

Kan mon gøre noget ved det?

Louise - som nok alligevel er en smule pylret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

CamillaValby

Det lyder ikke så godt.

Jeg kan helt klart anbefale aloe vera creme. Helst så rent som  muligt.

Jeg fik for flere år siden et stort brandmærke i panden og smurte dette på, det gik hurtigt væk og efterlod sig heldigvis intet ar eller mærke bagefter

Anmeld

16. juli 2010

Mimbi

Aloe vera det hjælper helt sikkert

Anmeld

16. juli 2010

M&F&C

Det er også mit råd - aloe vera  og så må du ikke røre det mere end højst nødvendigt  - de gange jeg har brændt mig, har jeg taget et viskestykke og puttet en pose frosne "et eller andet" i, og holdt på stedet....så kan man hvile og abstrahere lidt fra det

Anmeld

16. juli 2010

trunte89

Helt enig med de andre. Aloe vera er fantastisk til sådan noget.

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

også enig!

Aloe Vera

Normalt anbefaler man at man hælder koldt vand på brandsåret indtil det ikke gør ondt mere, men det er nok lige sent nok at gøre det nu

God bedring! Brandsår gør HAMMER ondt, og af en eller anden grund rammer man dem altid hele tiden

Anmeld

16. juli 2010

Ina33

Tak for rådene, jeg vidste jeg kunne stole på jer...  Jeg iler afsted efter aloe vera med det samme...

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Loppe skriver:

Tak for rådene, jeg vidste jeg kunne stole på jer...  Jeg iler afsted efter aloe vera med det samme...

Gør bare så ONDT!! Av... Jeg fik også et igår, mellem fingerne da jeg var ude og lufte hund! Avs

Anmeld

16. juli 2010

Ina33

Renée88 skriver:

Gør bare så ONDT!! Av... Jeg fik også et igår, mellem fingerne da jeg var ude og lufte hund! Avs

Ja jeg fik det også af hundeluftning. Jeg har en lange sporline på hende i nylon når vi træner  indkald. og så kom den lange line til at køre hen over mit ben i går... Av av

Anmeld

16. juli 2010

klmf

Aloe vera er rigtig godt - jeghar også brugt et godt lag 8 hr cream engang, det virkede fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.