Føde tidligere end planlagt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

baby2010

Men frygt for at alle jer gravide dejlige damer nu labber light sodavand i jer efter denne læsning, så satser jeg på at I alligevel begrænser indtaget - læs denne artikel GRUNDIGT!

http://ing.dk/artikel/110446-light-sodavand-faar-gravide-til-at-foede-for-tidligt?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=nyheder

og pas på jer selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

NoName

Hvor mange dåser light sodavand skal jeg drikke idag for at have født inden weekenden er ovre????

Anmeld

16. juli 2010

oo

Sørens kommentar til artiklen var: "så er det sandelig godt du aldrig kunne finde på at røre et lightprodukt!"

Anmeld

16. juli 2010

LRJ

noname skriver:

Hvor mange dåser light sodavand skal jeg drikke idag for at have født inden weekenden er ovre????

Tror det desværre ikk det hjælper for jeg levede af det, men jeg kan komme om med barnevognen og julie så kan vi gå en laaaang tur med den og håbe der kommer veer?

Anmeld

16. juli 2010

NoName

Lone H. skriver:

Tror det desværre ikk det hjælper for jeg levede af det, men jeg kan komme om med barnevognen og julie så kan vi gå en laaaang tur med den og håbe der kommer veer?

i denne varme?????? pyhhh kan jo ikke engang gå om i brugsen mere...

Anmeld

16. juli 2010

LRJ

noname skriver:

i denne varme?????? pyhhh kan jo ikke engang gå om i brugsen mere...

Hehe vi skal have gang i dem, vil have ret om hvornår du føder

Anmeld

16. juli 2010

Mortil3på3og6

Lone H. skriver:

Lone

Du kommer bare til Vejle, så snart jeg er 39 uger, så kan vi gå en meget lang tur, hvis der ikke kommer veer, fortsætter vi bare (:

Anmeld

16. juli 2010

NoName

Lone H. skriver:

Hehe vi skal have gang i dem, vil have ret om hvornår du føder

Tror skisme ikke hun kommer i weekenden men guuud hvor jeg håber

Anmeld

16. juli 2010

LRJ

20 august skriver:

Lone

Du kommer bare til Vejle, så snart jeg er 39 uger, så kan vi gå en meget lang tur, hvis der ikke kommer veer, fortsætter vi bare (:

Hehe Det er en aftale Kristina vil da os gerne komme før, har forresten fundet ud at bo kender kim

Anmeld

16. juli 2010

LRJ

noname skriver:

Tror skisme ikke hun kommer i weekenden men guuud hvor jeg håber

Aldrig sig aldrig men krydser finger og sender en masse vestøv af sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.