Mænd og kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Hansen97

Med udgangspunkt i de overfald/drab der har været mellem x-mænd/koner osv kunne jeg godt tænke mig at stille nogle spørgsmål.

Er forskellen blevet for stor mellem mænd og kvinder??

Forkusere kvinder for meget på sig selv?

Dropper kvinden samlivet for at være sig selv "uden mænd og deres problemer"??

Snakker man ikke sammen i forholdet?

Og til sidst prøver man at modellere for meget på manden??

Jeg har selv tænkt over disse spørgsmål og syntes at det har taget en drejning i retning af at hvis manden ikke gør som kvinden vil så kan hun sagtens klare sig selv. Har det som om at kvinder ikke er villige til at gå på kompromis med mændene.

Nå piger.. kom med jeres meninger...

(og ikke fordi jeg syntes det er iorden at mænd skyder/overfælder deres koner/x-koner, men der må jo være en grund til det. Kan i overhovedet følge mig??)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Hansen97

Sig mig engang.. er der slet ingen der har en mening??

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Mænd og kvinder er bare ikek nød til at leve sammen mere hvis ikek de har lyst...det er kærlighed-forelskelse og intet andet der binder dem sammen og så er det jo klart det er nemmere at gå og heldigvis for det....tænk at blive i et kærlighedsløst ægteskab fordi man ikke har råd til at gå...det var jo vilkårene førhen.

Nu behøver man ikke leve med en partner og det synes jeg da er en god udvikling, at vi alle kan vælge som vi ønsker....personligt har jeg ikke lyst til eller behov for at leve sammen med en, så jeg har valgt alene livet og så bare have en kæreste jeg ser når jeg gider.

Det er et tegn på ligestilling hvor der før var kvindeundertrykkelse, godt vi er nået hertil...

Så fik du min mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.