Jeg bliver nød til og hører om det er normalt for..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Anonym trådstarter

ikke angstramte.

Jeg har valgt at være ano i dette indlæg, da det ikke er alle herinde der kender min situation.

Jeg lider af forskellige former for angst, og får derfor forskellige kropssymptomer.
Et af de symptomer som jeg har og mange andre med angst også har er at man får det der hedder ekstrasystoler.
Det er når hjertet hopper i brystet, eller lissom springer et slag over eller at der kommer et ekstraslag. Det er forskelligt hvordan man føler det og nogen følger det overhovedet ikke.

min læge siger at alle mennesker har det til tider, og at der ikke er noget galt med mit hjerte. Men det er ikke nemt og tro på når man lider af feks sygdomsangst som jeg bla gør.

Derfor vil jeg hører jer som ikke lider af angst, om i nogensinde oplever det med at hjertet hopper eller der kommer et hurtigt ekstraslag?

Det er ufarligt og det har jeg læst en masse om på nettet, men igen det er ikke altid nemt at tro på den slags når man har angst.

Tak fordi i læste dette indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

ivfmarie

Jeg har også ekstrasystoler, og jeg er ikke udtalt angst for noget.. Jeg har også fået at vide at det er normalt og ganske ufarligt - og det har jeg valgt at tro på, og det syns da bestemt også at du skal gøre - så behøver du ihvertfald ikke at bekymre dig mere om det.

Marie

Anmeld

27. juni 2008

Mathilde

Puh det lyder bestemt ikke rart... Men jeg kender godt de symptomer du beskriver. F.eks. hvis jeg skal til eksamen eller ud og flyve får jeg betablokkere for at forhindre mit hjerte i at "gå amok". Ellers kan jeg slet ikke trække vejret.
Jeg ved ikke om det er det samme som du nævner, men det er bestemt ikke rart!!!
Det er dog kun noget jeg oplever når jeg er angst, så jeg har egentlig ikke svaret på dit spørgsmål....men du er ikke alene...

(H)Mathilde

Anmeld

27. juni 2008

rlyn

Matilde: De betablokkere må ha virket :D:D Stort tillykke med det flotte 12-tal :D8D

Anmeld

27. juni 2008

Mathilde

Rikke Lyngholm skriver:

Matilde: De betablokkere må ha virket :D:D Stort tillykke med det flotte 12-tal :D8D

Tusind tak:))
Ja de var ret effektive;) Sidste gå gik det lidt skævt, men i år resulterede bedre medicinering i tre 12-taller og to 10-taller... Så det var super!

Anmeld

27. juni 2008

rlyn

Det var da helt fantastisk. godt gået :D

Anmeld

29. juni 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg lider ikke af angst, men kan godt genkende nogle af de ting du skriver alligevel, f.eks. den med at hjertet springer et slag over eller slår lynhurtigt lige fra det ene sekundt til det andet.. Det sker for mig ind i mellem, men mest når Mikkel er lige ved at falde og slå sig, eller hvis jeg skal til jobsamtale eller andet i den stil, hvor jeg bliver nervøs...

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. juni 2008

Anonym trådstarter

Hejsa.
Ja det er sådan jeg føler det. Men det er rart at vide at man også kan lide af det selvom man ikke har angst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.