Hej alle! Jeg er ny herinde, og glæder mig til at dele mine og jeres erfaringer...
Jeg har siden jeg var 15 år spist p-piller uden pause, er nu fyldt 25 og smed den pr 1 januar i år for at "få renset ud" og gjort klar til at få børn. Efter jeg tog den sidste pille, fik jeg naturligvis menstruation som man nu plejer i den kunstige pause. Efterfølgende fik jeg først min "rigtige" menstruation d 18. april, og igen den næste måned på samme tid.
Men i juni måned er min menstruation altså udeblevet, og vi skriver nu d. 15 juli (3 uger over tid)... Jeg har de sidste to gange med den "rigtige" menstruation kunne forudse hvornår den kom pga utrolig ømme brystvorter. Det har jeg også haft den sidste uges tid )tre uger senere end ventet), men der er ikke sket mere. Jeg synes mine bryster er mere faste nu, kun en svag murren i maven, men ingen menstruation. ¨
Jeg har nu taget 2 tests med 5 dages mellemrum, men begge negative. Mine brystvorter er holdt op med at være ømme, og jeg har ikke kvalme eller andre tegn på at kunne være gravid, udover jeg er megatræt!!
Nogen der har lignende erfaring? Jeg tænker om det stadig kan være den uregelmæssige menstration der spiller ind - eller om det er for tidligt at teste positiv?
Mvh hilsen
Anmeld