åh nej åhh gud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

hej alle sammen..

jeg har et lille problem (måsk) skal til lægen på tirsdag da jeg ikke har fået det røde i 2mdr snart 3. normalt er det der på kl slag..

men efter jeg har hvad sammen med en gamle eks som jeg bare skulle ind og besøge og hvor kontakt er forsvunde igen.

har der ingen ting hvad, jeg har det på samme måde som da jeg var gravid med mit første barn og der ingen tvile hvis jeg er gravid vil jeg beholde barn..

men hvordan fortæller man en fyr som bare skulle have hvad en snak og måsk lidt venskab.. af hej du der du skal være far til feb. Jeg er nok lidt bange for hans måde af regerer på 

håber nogen kan komme med nogen svar på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Sissel

Æeh, hvilket svar skal vi komme med?
Hvis I kun skulle være venner hvorfor knaldede I så? Og uden gummi?
Ta en test så du ved om du er gravid eller ej, og så ta den derfra..
Hvis du nu er gravid, så er I jo heldigvis to der har lavet det..

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Æeh, hvilket svar skal vi komme med?
Hvis I kun skulle være venner hvorfor knaldede I så? Og uden gummi?
Ta en test så du ved om du er gravid eller ej, og så ta den derfra..
Hvis du nu er gravid, så er I jo heldigvis to der har lavet det..

jamen på p-piller. fordi der altid har hvad en kemi i mellem os

jeg har taget test og de viser negativ..

Anmeld

16. juli 2010

karina1980

Anonym skriver:

jamen på p-piller. fordi der altid har hvad en kemi i mellem os

jeg har taget test og de viser negativ..

hvis du er på p-piller og du tager dem som man skal og testene oveni er negative, kunne det så ikke blot være fordi du faktisk ønsker dig et barn at du har det sådan.

men kan jo psykisk fremtvinge fysiske symptomer og som jeg læser det, så vil du vist gerne være gravid

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Som Karina1980 skriver, så er det måske fordi du ønsker at være gravid at du får falske symptomer her på? Men, hvis testene er negative, så burde du jo ikke være gravid, når det er så længe siden sidste mens...

Hvor gammel er du? Og hvad hvis du er gravid, hvordan så?

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

hvis du er på p-piller og du tager dem som man skal og testene oveni er negative, kunne det så ikke blot være fordi du faktisk ønsker dig et barn at du har det sådan.

men kan jo psykisk fremtvinge fysiske symptomer og som jeg læser det, så vil du vist gerne være gravid

mit første barn er på p-piller og have hvad på dem fra jeg var 13.

ønsker mig ikke et barn til da jeg ikke har en kæreste/mand af dele det med så det har jeg ikk brug for og har jo en skøn datter.

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Som Karina1980 skriver, så er det måske fordi du ønsker at være gravid at du får falske symptomer her på? Men, hvis testene er negative, så burde du jo ikke være gravid, når det er så længe siden sidste mens...

Hvor gammel er du? Og hvad hvis du er gravid, hvordan så?

jeg er 23 år. jeg er ikke til aborter så ville tag i mod barne men ønsker mig ikke et til lige nu..

da jeg er igang med skole og uddannelse.. og ønsker virkelig af gøre det færdigt

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

jeg er 23 år. jeg er ikke til aborter så ville tag i mod barne men ønsker mig ikke et til lige nu..

da jeg er igang med skole og uddannelse.. og ønsker virkelig af gøre det færdigt

Hmm, det er selvfølgelig en rigtig træls situation at stå i... Men hvis du nu er gravid, ja så har I jo været to om at lave det, og så må han jo stå ved sit ansvar... Hvis du har beskyttet dig, så kunne han jo bare have gjort det samme, hvis han ville være sikker på, at der ikke skulle komme et barn ud af det...

Men du må da lige opdatere, når du har været ved lægen!

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Hmm, det er selvfølgelig en rigtig træls situation at stå i... Men hvis du nu er gravid, ja så har I jo været to om at lave det, og så må han jo stå ved sit ansvar... Hvis du har beskyttet dig, så kunne han jo bare have gjort det samme, hvis han ville være sikker på, at der ikke skulle komme et barn ud af det...

Men du må da lige opdatere, når du har været ved lægen!

skal jeg gøre. men krydser nu finger for der ikke er noget men ellers er det jo sådan det er

Anmeld

16. juli 2010

Diana...

karina1980 skriver:

Helt enig og hvis du snart er 3 måneder over til ville testen vise positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.