Når samvittigheden trykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

kan man overtales til meget Jeg har SÅ dårlig samvittighed overfor Jesse efter jeg er begyndt i aftenvagt. Specielt lige pt. for han er begyndt at reagere på alt hvad der er sket de sidste måneder, men også fordi jeg føler jeg ikke har været nok sammen med ham hele ugen og i morgen tager han på ferie hjemme ved min mor.

Så da jeg blev vækket kl 05.30 i morges med "mor, må jeg gerne få pandekager til morgenmad og se fjernsyn?" sagde jeg ok. Så lige nu sidder han foran fjernsynet og spiser pandekager med ahornsirup. Jeg tænker det er fint nok, sålænge det ikke er hver dag. Og jeg har bare ikke lyst til at sige nej når jeg ikke skal se ham en hel uge.

Andre der kan få det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Ox.

Sidst jeg tog på skole en hel uge - gav jeg også bare efter for alt Lilje gjorde, var der det mindste piv fra hende, gjorde jeg lige præcis det der skulle til for at gøre hende glad igen, det tror jeg alle går igenne, på et eller andet tidspunkt ..

Så ikke ha' det så skidt

Anmeld

16. juli 2010

Lone Jakobsen

jep du kan tro jeg kender den. har selv stået og bagt boller kl. skråt om morgenen, fordi min stakkels familie nu ikke længere har en hjemmegående mor, så i weekenden skal de da ha hjemmebag. har dårlig samvittighed hver gang jeg køber færdige boller, da jeg før bagte alt selv.

Anmeld

16. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste med dårlig samvittighed Nu mangler jeg bare at købe den is jeg har lovet ham som dessert i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.