Baby 7 måneder - morgenmad hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

patella

Jeg har bare lige et spørgsmål, som jeg egentlig bare burde finde ud af selv, men er sådan i tvivl.

Bastian sover fra 19:30-06:00. Kl. 06 har jeg så ammet ham et måltid, hvor han naturligvis er sulten og spiser godt fra brystet. Så har han ofte ville sove videre til lidt i 8, hvor han så fik sin havregrød.

Men nu vil han ikke længere sove videre efter morgentåren kl. 6. Så han kommer op og leger og er træt ca. 1½-2 timer senere, hvor han kommer ud og sove. Men så er han jo mæt?! Hvornår skal han så ha havregrøden? Ind i mellem har han fået den dér lige inden han skal ud og sove, men er jo mildest talt ikke frisk nok til at spise den... så det blir ikke til så meget der kommer indenbords.

Hvad syns I, skulle jeg bare gi ham lidt bryst inden han skal ud og sove, og så gi ham grøden når han vågner igen, og derved naturligvis skubbe alle måltiderne lidt hele dagen.

ELLER skal jeg simpelthen bare ta ham op der kl. 06 og gi ham grøden og så en tår bryst når han skal ud og sove??

Åh hvorfor er en simpel ting dog så svææææææææææær 

Håber I kan hjælpe.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

L-Mortil3

jeg ville når nu han er vågen anyway, give ham grøden kl. 6 - Det vil også lønne sig i sidste ende at der er en nogenlunde tidligt rytme når han engang skal starte i DP/vuggeren.

Sådan foregår det herhjemme, og fungerer perfekt, så får Liam bare mælk inden formiddagsluren.

Anmeld

16. juli 2010

Stepmom87

Line&Liam skriver:

jeg ville når nu han er vågen anyway, give ham grøden kl. 6 - Det vil også lønne sig i sidste ende at der er en nogenlunde tidligt rytme når han engang skal starte i DP/vuggeren.

Sådan foregår det herhjemme, og fungerer perfekt, så får Liam bare mælk inden formiddagsluren.

Enig..

Anmeld

16. juli 2010

patella

Line&Liam skriver:

Okay, du har nok ret - det må jeg til... det kræver bare lige lidt ekstra at gå ud og lave havregrød i forhold til bare at kaste ham for brystet 

Men vi må prøve...

Anmeld

16. juli 2010

L-Mortil3

patella skriver:

Okay, du har nok ret - det må jeg til... det kræver bare lige lidt ekstra at gå ud og lave havregrød i forhold til bare at kaste ham for brystet 

Men vi må prøve...

DET er rigtigt, der er lidt mere arbejde for en morgentræt mor

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

patella skriver:

Men vi må prøve...

Det er samme morgenrytme her, ligesom Line beskriver..

Hvordan laver du havregrøden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.