Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvat betyder det at hovedet har sat sig fast? og hvornår er det at det sker i graviditeten?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er når hovedet står fast i bækkenet Det sker gerne i slutningen af graviditeten eller lige op til fødslen- mindes jeg i hvert fald.
Chamomile skriver: Det er når hovedet står fast i bækkenet Det sker gerne i slutningen af graviditeten eller lige op til fødslen- mindes jeg i hvert fald.
Den er god nok... :)
Jeg var hos jordemoderen i går og hun sagde at hovedet havde sat sig fast og at det var lidt tidligt fordi jeg kun er i uge 33 endnu :/ betyder det så at jeg skal føde for tidligt ella har nogen andre erfaringer med at det sker så tidligt?
Min datter havde sat sig fast allerede da jeg var 21-22 uger henne og jeg fødte først 37+2.. Men normalt siger man 4 uger før man føder..
Tja, mine unger havde begge sat sig fast onkring uge 34---sådan plus minus et par dage.
og fik dem 4+0 og 38+0
MariaE skriver: Tja, mine unger havde begge sat sig fast onkring uge 34---sådan plus minus et par dage. og fik dem 4+0 og 38+0
4+0? Orv, det var tidligt
Tynen skriver: 4+0? Orv, det var tidligt
Stumpen skriver:
BAHHHHHHHHHHHHHH!!!
Mener self. 40+0:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128