Hjælp, nogle der kender en god børne kiropraktor i Horsens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.871 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Mille83

Så vil jeg meget gerne have tlf nr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Lone Jakobsen

der er en super en, hun hedder birgitte bonnerup. prøver lige at finde hendes adresse.

Anmeld

15. juli 2010

Lone Jakobsen

æv kan desværre ikke finde hendes nummer. men hun havde engang klinik overfor horsens folkeblad. lige omkring midtbyskolen. ved ikke om det hjælper dig.

hun er utrolig dygtig. har gået ved hende i mange år.

Anmeld

15. juli 2010

Mille83

nutche skriver:

æv kan desværre ikke finde hendes nummer. men hun havde engang klinik overfor horsens folkeblad. lige omkring midtbyskolen. ved ikke om det hjælper dig.

hun er utrolig dygtig. har gået ved hende i mange år.

Har du gået der selv el med baby?? Og tak ser lige om hun stadig ligger der, må gå ned i byen imorgen..

Anmeld

16. juli 2010

Lone Jakobsen

Mille83 skriver:

Har du gået der selv el med baby?? Og tak ser lige om hun stadig ligger der, må gå ned i byen imorgen..

nej må så indrømme at jeg aldrig har gået der med baby. men mon ikke hun kan klare det også. hun har behandlet mig og min familie i mange år. utrolig sød og omsorgsfuld kiropraktor. håber hun stadig er der.

Anmeld

16. juli 2010

rup

Jeg har brugt hende her:

http://www.sund-ryg.dk/

Hun ligger godt nok i Vejle, men det er jo tæt på.

Hilsen Rikke

P.s. jeg fik en tid samme dag jeg ringede, hvilket jeg synes var meget positivt

Anmeld

16. juli 2010

AD

Hej!

Du skal vælge Birgitte Bonnerup! Hun skulle være fremragende til børn - vi skal selv derned først i august:-)

Hendes tlf nr er: 75620000 og hun holder til i Sundhedshuset over for Bilka så det er jo nemt!

Hvorfor skal du derned?

Kh Dina og lillebror 180510

Anmeld

16. juli 2010

Mille83

AnneDina skriver:

Hej!

Du skal vælge Birgitte Bonnerup! Hun skulle være fremragende til børn - vi skal selv derned først i august:-)

Hendes tlf nr er: 75620000 og hun holder til i Sundhedshuset over for Bilka så det er jo nemt!

Hvorfor skal du derned?

Så vil jeg give hende et kald.

Jamen Nicoline er skæv bagpå og vi er blevet undersøgt af 2 læger og har været på Randers sygehus, og de siger at hun intet fejler, men vi kan jo se hun er skæv, og jeg kan bare ikke få ro...

Så efter og have læst en del på nettet kan en kiropraktor muligvis hjælpe, det såkaldte kiss kid syndrom evt.....

For tænker der er ingen der har sagt hvordan hun bliver lige igen..?

Anmeld

16. juli 2010

AD

Hej!

Det er netop kiss kidd vi skal have lillebror undersøgt for;-) Det er vist ikke en anerkendt diagnose hos lægerne men kiropraktoren ved hvad der skal gøres så det prøver vi.

Håber du får en tid snart!!!

Kh Dina

Anmeld

16. juli 2010

Lone Jakobsen

AnneDina skriver:

Hej!

Hvorfor skal du derned?

super at du havde hendes nummer. var ikke klar over at hun var flyttet igen. men hun er bare kanon dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.