Ej, hvor er jeg bare glad...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Honningblomst

Jeg skal have lavet min mave....det er bare så godt.:)
Glæder mig helt vildt...har efter stort vægttab og ks, en mave som jeg ikke er glad for og har længe gerne ville have den lavet. Men nu er alt faldet på plads og muligheden åben for at få lavet maven.

Nogen der har prøvet det, så vil jeg meget gerne høre om det og evt se billeder...

Stort knus herfra...glæder mig til at skulle ud i min nye bikini når maven engang er fin.

Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Tut

Ih hvor dejligt for dig Eva.

Jeg har også en aftale med kæresten om at når barn nr. 2 er kommet (om 1-1½ år) så skal jeg også have lavet min..

Så glæder mig til at hører hvordan det går med din mave.

hvornår skal du have lavet den?

Er det sådan en alm. maveopstramning?

Mette

Anmeld

27. juni 2008

Honningblomst

Hej Mette...:)
Det er en mini maveoperation...dvs de trammer kun det ud under navlen. D:) det over er fint og stramt.
Så min bule over mit ks-ar, mit ks-ar og ekstra hud og fedt det ryger sig en tur og så forsvinder alle strækmærker også.
Det bliver først til foråret, men jeg er ved at finde stedet hvor jeg skal opereres osv...glæder mig vildt.
Knus Eva..

Anmeld

27. juni 2008

rlyn

Hvor er det skønt for dig 8D Det bliver da fantastisk
Må jeg spørge, hvor meget du har tabt dig?
Det havde jeg ikke tænkt om dig, at du har haft et stort vægttab. Men smækker ser du hvertfald ud på de billeder jeg har set af dig ;):P

Anmeld

27. juni 2008

Honningblomst

Rikke Lyngholm skriver:

Hvor er det skønt for dig 8D Det bliver da fantastisk
Må jeg spørge, hvor meget du har tabt dig?
Det havde jeg ikke tænkt om dig, at du har haft et stort vægttab. Men smækker ser du hvertfald ud på de billeder jeg har set af dig ;):P

Hvor er du sød..(L) tak...
Jeg har kun tabt 25 kg, så det er ikke så vildt. Efter alle graviditeter og efter et halvt år så har jeg måtte igang. Vægten stod på små 90kg og jeg tabte mig så til 63-65 kg som jeg også vejer den dag i dag.
Kan da lige sætte et før billede ind af mig...;) fra jeg var 22 år..
Knus..

Anmeld

27. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tillykke med det :P Det har også været mit ønske længe...når jeg engang kommer ned på min idealvægt.

Kan godt forstå at du glæder dig :D

(H)

Anmeld

29. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Eva..

Først vil jeg lige sige at det er rigtig fedt for dig at du skal have lavet en maveoperation:D
Jeg har en bekendt der har fået lavet en sådan operation, hun havde tabe et sted mellem 25 og 30 kilo og hendes maveskin "hang" efter operationen skulle hun ligge i "stræk" (hun skulle bare ligge og ligge for at aret ikke skulle blive grimt.. Men det ser rigtig pænt ud nu, det er ved at være et års tid siden at hun fik det gjort.. Det ligner lidt en kejerssnit are hun har fået, i stedet for overflødig mave skin..

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. juni 2008

Heidi.

Det lyder da bare rigtig godt.. Er det noget som det offenlige betaler så?? Jeg mener jo at man skal have sådanne noget betalt, når nu man har gjort så stor en indsats som du har..

(H)

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

HVor er det bare skønt for dig Eva.. Med den stædighed og det DU har præsteret, så har du også fortjent dette :)
(H) Anja..

Anmeld

29. juni 2008

Honningblomst

tak allesammen...I er sgu alt for dejlige..(L)

Jeg kan få tilskud gennem "Danmark" så jeg ikke skal betale så meget selv.
har ikke søgt gennem det offentlige, men frygter lidt at de ikke vil hjælpe mig, så nu bliver det denne her vej rundt.
Glæder mig rigtig meget.:)

Stort kram til jer alle og fortsat god søndag...
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.