Hygge i sommerhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Vingummien

Jeg har en bror der er super god til at låne sin bil til hans søster Så i dag var mig og Emil lige et smut oppe og besøge mine forældre i deres sommerhus.

Emil råhyggede rigtigt, og gik kold på bagsædet næsten med det samme vi vendte snuden hjem af.

Han spillede lidt bold med bedstefar i haven.

Vi skal jo i sommerhus her i sommer, og han har aldrig været i det før, så nu ved han hvad det er når vi kommer derop Og han nød rigtig den store have, og hunden, selvom de måtte skilles ad et par gange.

Her er lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,hvor ser det bare hyggeligt ud,og sikke en sød hund

Du fortjener altså lige et par roser,synes jeg...der har været al det med E`s far,og alligevel virker du bare til at have SÅ meget overskud til E.I er altid ude og få en på opleveren og I virker så glade begge 2.Rigtig godt gået,super mor

Anmeld

16. juli 2010

msax

Ahh - SOMMER.

Det bliver bare ikke mere sommer end når man er i sommehus. Jeg elsker det.

I ser ud til at nyde det i fulde drag. Og dejlgt men en brormand der gerne låner sin bil ud til sin skønne søster og nevø.

Anmeld

16. juli 2010

Vingummien

Pernilleh skriver:

Åh,hvor ser det bare hyggeligt ud,og sikke en sød hund

Du fortjener altså lige et par roser,synes jeg...der har været al det med E`s far,og alligevel virker du bare til at have SÅ meget overskud til E.I er altid ude og få en på opleveren og I virker så glade begge 2.Rigtig godt gået,super mor

Mange tak

Kan være dage hvor overskudet ik lige er der, men så skal det bare findes frem Kan også være hårdt nogle aftener, når han så er kommet i seng.

MEn har jo også fået en super kæreste der er god til at bakke op og give lidt mere selvtillid, hvis man kan sige det sådan.

Har altid været glad for at komme ud og opleve noget, og syntes jeg også Emil skal, han elsker det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.