What the F***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

otlitrom

Shibby skriver:

Sad sådan her da jeg læste at familien var blevet tilbudt en bil. Hvordan skulle en bil hjælpe påungens afhængighed?! Fjern ham fra de skodforældre!

ahaha, tilbudt en bil? Jamen så kan han da sidde bag udstødningsrøret i stedet, eller??

Det er altså alt for lagt ude.

Og nej, kimfrit. Det er jo ikke noget han er kommet ud i selv. Nægter at tro at barn på 18 mdr tænker "hmm, jeg har virkelig lyst til en smøg"!

crazy historie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

kimfrit

kitty skriver:

ahaha, tilbudt en bil? Jamen så kan han da sidde bag udstødningsrøret i stedet, eller??

Det er altså alt for lagt ude.

Og nej, kimfrit. Det er jo ikke noget han er kommet ud i selv. Nægter at tro at barn på 18 mdr tænker "hmm, jeg har virkelig lyst til en smøg"!

crazy historie!

Præcis, Hvor var sutten den dag ?

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Ja, det er næstenm lige så forargeligt som de forældre der ryger indenfor når de har børn....føj...de her har vel bare den undskyldning at de ikke er de mest oplyste hvad er danske familiers undskyldninger?

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

Ahhh..jeg vil hellere have at forældre ryger i samme rum som deres unger end at få deres 2 årig børn til at pimpe

En på 18 mdr burde der kunne skeldne mellem surt,sødt,bitter og ewww! Fatter ikk den kan lide smøgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.