Stød indeni maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

henh01

Hej.

Er der nogen af jer der under jeres graviditet harr prøvet at få sådanne nærmest små stød inden i maven? Det er ikke spark, men føles nærmest som om noget kommer i klemme. (er andengangs gravid i 22. uge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

<3

Jeg har sådanne nogle stød som lidt føles som spark. Det er pga. jeg har irriteret tyktarm som godt kan give nogle niv Det havde jeg meget af da jeg var gravid.

Mon det ikke er dine tarme der brokker sig over mindre plads?

Anmeld

16. juli 2010

henh01

Kirle skriver:

Jeg har sådanne nogle stød som lidt føles som spark. Det er pga. jeg har irriteret tyktarm som godt kan give nogle niv Det havde jeg meget af da jeg var gravid.

Mon det ikke er dine tarme der brokker sig over mindre plads?

Det ved jeg ikke helt for det er meget højt i maven - næsten ved miit mellemgulv og sommetider i siderne?

Anmeld

16. juli 2010

Anja

Hvis du ellers mærker tydeligt liv fra baby, så kan det måske være, at du er begyndt at mærke, at baby har hikke??

Anmeld

16. juli 2010

<3

henh01 skriver:

Det ved jeg ikke helt for det er meget højt i maven - næsten ved miit mellemgulv og sommetider i siderne?

Ja det kan det godt være. Det kunne også være hikke som en anden foreslår

Hvis du er nervøs må du jo blive undersøgt.

Anmeld

16. juli 2010

fit_fys

Hej!

Jeg læste dit indlæg igår aftes, og i dag mærkede jeg præcis det samme jeg tror du følte. Som et spark og niv på samme tid, i mellemgulvet. Ikke specielt behageligt  Jeg tror faktisk bare det er baby der er ved at blive stærkere, og så i og med at det er lige dér. Jeg tænker at det måske kan være mellemgulvet der bliver skubbet ud i sternum, altså brystbenet? Det kunne evt give et lille niv samtidig med stødet...

Men tror nu jeg ved hva du mener, og mener ikke det er noget seriøst  

Tine, 25+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.