vi har shoppet : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Milka

føltes lidt forkert at købe flyverdragter i 30 graders varme, men prisen var rigtig! (299 kr hos babysam som har noget udsalg lige nu)

bestilte også et lille møbel til pigerne som straks blev populær

og så lige nogle ekstra billeder herhjemmefra 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Søøøøde,skøøøøønne bøttepiger

Og godt du er begyndt at vise dem sådan frem igen,jeg kan vist godt sige at vi er mange der nyder de dejlige tøsebilleder

Anmeld

16. juli 2010

msax

Jeg har også været lige ved at købe flyverdragt til Mille... Men kom så lige til at kigge på alt det tøj vi har arvet, og konstaterede at jeg vist ikke behøver at købe flyverdragt de næste par år. Det er jo både godt for pengepungen og lidt skidt for moren som elsker at købe nyt...

Anmeld

16. juli 2010

sarahb

ej hvor er de fede de flyverdragter.

Ihhh Camilla, jeg er dybt misundelig på de 2 lækre tøser du har rendende derhjemme. Det er jo helt vildt, så LÆKRE

Anmeld

16. juli 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Søøøøde,skøøøøønne bøttepiger

Og godt du er begyndt at vise dem sådan frem igen,jeg kan vist godt sige at vi er mange der nyder de dejlige tøsebilleder

det var godt, så må jeg sørge for at lægge mange flere ind

Anmeld

16. juli 2010

Milka

msax skriver:

Jeg har også været lige ved at købe flyverdragt til Mille... Men kom så lige til at kigge på alt det tøj vi har arvet, og konstaterede at jeg vist ikke behøver at købe flyverdragt de næste par år. Det er jo både godt for pengepungen og lidt skidt for moren som elsker at købe nyt...

dem her er pigernes første flyverdragter de er størrelse 2 år og ser noget store ud, håber ikke de kommer til at sejle i dem

Anmeld

16. juli 2010

Milka

sarahb skriver:

ej hvor er de fede de flyverdragter.

Ihhh Camilla, jeg er dybt misundelig på de 2 lækre tøser du har rendende derhjemme. Det er jo helt vildt, så LÆKRE

tak sarah kunne du selv tænke dig en lille tøs?

Anmeld

16. juli 2010

TbCp

Lækre billeder!

Og lækre dragter

Jeg har også allerede købt flyverdragt til Liva... dog over trendsales og har også lige købt en vinterjakke samme sted... der er mange penge at spare!

Anmeld

16. juli 2010

Karo

Hold da op jeg er bagud, for her er jeg slet ikke nået til tanken om at invistere i flyverdragter forløbig Det kunne da godt være jeg skal til at tænke på det.

Som altid Camilla, er det nogle fantastiske billeder af pigerne du har taget men nu har du jo også et par gode modeller.

Nu ved jeg ikke hvad du arbejde med inde du fik pigerne, men du kunne helt sikkert godt være fotograf eller noget med indretning. Og hvis ikke, så skulle du overveje det for det er du altså rigtig dygtig til.

Anmeld

16. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

det var godt, så må jeg sørge for at lægge mange flere ind

Ja,mange tak...men du er blevet bedre til det her på det sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.