Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milla83: 1 august
Bavianis: 5. august
Pa og Camilla: 5 august
Sujan 7 august
_-Kathrine-_ 8 August
Mortilfreja: 11. August
Rødhætte: 14. AugustGrinny: 15 august
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillavalby 25 august
Jeanne: 9 August
Milla83: 1 august Bavianis: 5. augustPa og Camilla: 5 august Sujan 7. august - Prøvet i 15 mdr. _-Kathrine-_ 8 August Jeanne: 9 August Mortilfreja: 11. August Rødhætte: 14. AugustGrinny: 15 august Camillavalby 25 august. Prøvet i 25 måneder
CamillaValby skriver:
Milla83: 1 august - kun lige startet, 1. test Bavianis: 5. augustPa og Camilla: 5 august Sujan 7. august - Prøvet i 15 mdr. _-Kathrine-_ 8 August Jeanne: 9 August Mortilfreja: 11. August Rødhætte: 14. AugustGrinny: 15 august Camillavalby 25 august. Prøvet i 25 måneder
Milla83: 1 august - kun lige startet, 1. test Bavianis: 5. augustPaw og Camilla (prøvet i 8 månder): 5 august Sujan 7. august - Prøvet i 15 mdr. _-Kathrine-_ 8 August Jeanne: 9 August Mortilfreja: 11. August Rødhætte: 14. AugustGrinny: 15 august Camillavalby 25 august. Prøvet i 25 måneder
Milla83: 1 august - kun lige startet, 1. test Bavianis: 5. augustPaw og Camilla (prøvet i 8 månder): 5 august Sujan 7. august - Prøvet i 15 mdr. _-Kathrine-_ 8 August Jeanne: 9 August Mortilfreja: 11. August Rødhætte: 14. AugustGrinny: 15 august
kkk: 24. august Camillavalby 25 august. Prøvet i 25 måneder
-Majken-: 20 august
Så sætter eg mig lige på august listen.. Ihh.. jeg var så ked af det da min mens kom tre dage før tid og jeg havde bare en god fornemmelse af at det var vores tur. I denne måned skal jeg ikke have så mange forventninger!!! Men det er bare så svært når man så inderligt gerne vil have et barn. Men lad os håbe vi får lige så mange, gerne flere, positive tests i august, som der var i juli gruppen. -Majken-
Så sætter eg mig lige på august listen..
Ihh.. jeg var så ked af det da min mens kom tre dage før tid og jeg havde bare en god fornemmelse af at det var vores tur.
I denne måned skal jeg ikke have så mange forventninger!!! Men det er bare så svært når man så inderligt gerne vil have et barn.
Men lad os håbe vi får lige så mange, gerne flere, positive tests i august, som der var i juli gruppen.
-Majken-
Milla83: 1 august - kun lige startet, 1. test Bavianis: 5. augustPaw og Camilla (prøvet i 8 månder): 5 august Sujan 7. august - Prøvet i 15 mdr. _-Kathrine-_ 8 August (Prøvet i 5 mdr) Jeanne: 9 August Mortilfreja: 11. August Rødhætte: 14. AugustGrinny: 15 august
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128