Normalt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.948 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

FrkLarsen

Ja er det normalt at blive hidsig over ingenting når man er gravid, jeg kan simpelthen gå i spåner hvis ikke min kæreste står op om morgenen i stedet for om aftenen.

Kan endda blive sur på en klat oksekød som bare ikke vil optø! 

Kamilla 36+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Muzs

Altså jeg er kun i uge 23 og jeg kan også blive hidsig over ingenting. Så jeg vil da helt sikkert sige det er normalt.

Anmeld

15. juli 2010

Mikkel's mor <3

Der skal nu heller ikke så til før jeg flipper helt ud tror det er meget normalt, kæresten tager det heldigvis med et smil og siger "jaja det er fint skat"

Anmeld

15. juli 2010

Mira0911

FrkLarsen skriver:

Ja er det normalt at blive hidsig over ingenting når man er gravid, jeg kan simpelthen gå i spåner hvis ikke min kæreste står op om morgenen i stedet for om aftenen.

Kamilla 36+5

Mmm.... Meget normalt.. Jeg blev meget rasende under min graviditet, kastede med frostvare fra fryseren efter kæresten og ting og sager i hjemmet....

Anmeld

15. juli 2010

Sisley

Det er helt normalt - det er hormoner

Anmeld

15. juli 2010

morethanperfect

FrkLarsen skriver:

Kamilla 36+5

Jeg kender det alt for godt .. Jeg er kun i 24+2 og i går blev jeg sur på en flaske vand fordi den ikke gad lukke ordentligt .. Det da noget underligt noget ..

Anmeld

15. juli 2010

Silvermist1

Ja, det er helt normalt

Jeg opførede mig som en sindsyg overfor min stakkels mand under begge mine graviditeter og sad hver gang med dårlig smag i munden efter et af mine hormonella udbrud. Ja, jeg var rigtig træls at omgåes, men heldigvis elsker min mand mig stadig.

Og som folk dog glor når de går forbi en højgravid kvinde der står og råber af sin mand midt i Aldi

Anmeld

15. juli 2010

Daisy

Helt normalt . Og nu er dette 3 gang så min dejlige mand kalder det mit graviditetshumør. I weekenden var den gal da jeg ville have citronfromage men der ikke var nogen i butikken. Jeg var lige ved at tude, min mand spørger om vi ikke kunne finde noget andet og jeg nærmest tuder: NEJ JEG VIL HAVE CITRONFROMAGE....

Anmeld

16. juli 2010

morethanperfect

Daisy skriver:

Helt normalt . Og nu er dette 3 gang så min dejlige mand kalder det mit graviditetshumør. I weekenden var den gal da jeg ville have citronfromage men der ikke var nogen i butikken. Jeg var lige ved at tude, min mand spørger om vi ikke kunne finde noget andet og jeg nærmest tuder: NEJ JEG VIL HAVE CITRONFROMAGE....

Hah .  Hvor fedt

Anmeld

16. juli 2010

IAH

Ja, man blir mere kortluntet. Der er dage, hvor jeg er både hidsig, hysterisk og nærtagende.

Så holder jeg mig lidt for mig selv.. Jeg har dog ikke kastet med noget (endnu).

Følelser og sindsstemning er blevet stærkere efter jeg er blevet gravid. Det er hormoner og meget normalt.. Så må manden være det mere tålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.