Nogen der har erfaringer med airshells?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Mary

To gange skal jeg ud og rejse med mine unger indenfor de næste par mdr, og klapvognen skal med til mindstemusen  Men jeg har efterhånden hørt en del skrækhistorier om barnevogne og klapvogne der ikke klarede mosten  

Er der nogen herinde der prøvet at leje sådan en sag her http://www.airshells.com/Book%20din%20airshell.asp ? Vil bare gerne vide om den holder hvad den lover, og beskytter min elskede klapvogn!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

lisbethita

Mary skriver:

To gange skal jeg ud og rejse med mine unger indenfor de næste par mdr, og klapvognen skal med til mindstemusen  Men jeg har efterhånden hørt en del skrækhistorier om barnevogne og klapvogne der ikke klarede mosten  

Er der nogen herinde der prøvet at leje sådan en sag her http://www.airshells.com/Book%20din%20airshell.asp ? Vil bare gerne vide om den holder hvad den lover, og beskytter min elskede klapvogn!?

Sjovt du skriver. Jeg mangler nemlig også info om disse før jeg tager min odder barnevogn med. Men jeg har hørt godt om dem - både de bløde og hårde! Jeg følger lige med i din tråd ;-)

Krammer 

Anmeld

15. juli 2010

Ina33

Ja altså min kæreste arbejder i lufthavnen, og det er ham der læsser flyene, og han siger at langt de fleste barnevogne og klapvogne bliver ødelagt af, da de slet ikke er bygget til at køre på deres bånd.

Men med airshells sker der ingenting, og hans mening er at man sagtens kan tage sin klapvogn eller barnevogn med i en airshell uden at være bekymret.

Anmeld

15. juli 2010

Muffinmus

vi lejede en til tv illingeklapvognen og det gik fint i hvert fald:-)

Anmeld

15. juli 2010

Mary

Åhhh, hvor lyder det bare godt! Måske jeg ligefrem skulle fristes til at tage barnevognen med i stedet for så.....  tænke tænke....

Tak tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.