Håndværkersex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Doktor Doolittle

fik jeg desværre ikke ;) men der har lige været en ret lækker mand og sætte vores nye rullegardin op. Jeg lavede lige en hurtig kop kaffe til ham, så han blev lidt længere :P
(H) fra Tina der får appetit hjemme og spiser hjemme (men venter til kæresten kommer hjem :D)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Honningblomst

Dejligt....så er der jo os der spiser ude hver aften:D
Knus og god weekend...

Anmeld

27. juni 2008

A.

Doktor Doolittle skriver:

fik jeg desværre ikke ;) men der har lige været en ret lækker mand og sætte vores nye rullegardin op. Jeg lavede lige en hurtig kop kaffe til ham, så han blev lidt længere :P
(H) fra Tina der får appetit hjemme og spiser hjemme (men venter til kæresten kommer hjem :D)

åhhh håndværkersex er ellers altid godt..griner :D

Anmeld

27. juni 2008

rlyn

Hvorfor vidste jeg bare det var dig, der havde skrevet det indlæg, da jeg så det på forsiden :D
Da jeg stadig var single, havde jeg en håndværker til at ordne noget i mit køkken. Den smækre tømrer kom også til at lægge rør ind i en periode...men ikke i køkkenet ;)
Hvad er der med de håndværkere (?)

Anmeld

27. juni 2008

Honningblomst

Rikke Lyngholm skriver:

Hvorfor vidste jeg bare det var dig, der havde skrevet det indlæg, da jeg så det på forsiden :D
Da jeg stadig var single, havde jeg en håndværker til at ordne noget i mit køkken. Den smækre tømre kom også til at lægge rør ind i en periode...men ikke i køkkenet ;)
Hvad er der med de håndværkere (?)

De er primitive, store og svedige....mangler bare en kølle og så slæbe os ind i soveværelset..
Knus Eva...som nok ikke har det der med håndværkere...har kendt rigeligt af dem og tja....nok bare noget andet jeg tænder på end det som håndværkere generalt kan levere...udover sengen, altså.

Anmeld

27. juni 2008

rlyn

Eva: Du har fuldstændig ret.
Hvad er det så der får dig op af stolen, og "spise ude hver aften" (?):-o;)

Anmeld

27. juni 2008

Honningblomst

Rikke Lyngholm skriver:

Eva: Du har fuldstændig ret.
Hvad er det så der får dig op af stolen, og "spise ude hver aften" (?):-o;)

Tja...;) hvad er så det....mændene skal "bare" lige have det der som jeg synes er helt fantastisk...og så skal der være lidt mellem ørerne...:)
Knus..

Anmeld

27. juni 2008

rlyn

der har lige været en ret lækker mand og sætte vores nye rullegardin op.

Iøvrigt: Hvad pokker skal I med en håndværker til at sætte et rullegardin op (?) Så kan jeg sq da godt forstå der er så meget at lave for håndværkerne i Kjøwenhawnstrup ;):P

Knus...en jyde, der selv svinger boremaskinen og som køber hudprodukter i Netto ;)

Anmeld

27. juni 2008

st

Iøvrigt: Hvad pokker skal I med en håndværker til at sætte et rullegardin op Så kan jeg sq da godt forstå der er så meget at lave for håndværkerne i Kjøwenhawnstrup

Knus...en jyde, der selv svinger boremaskinen og som køber hudprodukter i Netto

LOL Rikke. Thumbs up for en vaskeægte jyde.

st.

Anmeld

28. juni 2008

Doktor Doolittle

Rikke Lyngholm skriver:

der har lige været en ret lækker mand og sætte vores nye rullegardin op.

Iøvrigt: Hvad pokker skal I med en håndværker til at sætte et rullegardin op (?) Så kan jeg sq da godt forstå der er så meget at lave for håndværkerne i Kjøwenhawnstrup ;):P

Knus...en jyde, der selv svinger boremaskinen og som køber hudprodukter i Netto ;)

HÆHÆHÆ nu forstår jeg meget bedre min mor ;) Hun er jyde og sidder gerne på café sammen med min far og deler een kop kaffe :P Jeg har altid syntes det var enormt pinligt :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.