kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

CiSo

jeg har lige fået beskeden om, at en af mine veninder har født en lille pige her klokken 18:18 idag! Ihh jeg glæder mig til at se hende.. 

Nå men...

Nu bliver jeg bare så fandens utålmodig! Jeg vil have min prinsesse ud nu, jeg vil have hun skal ligge i mine arme nu, så jeg kan kysse og kramme hende.. NU NU NU

ja man tager lidt skade af at være gravid tror jeg! 

måtte bare lige af med det.

Sophie, der er blevet skør af at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

skoust

sådan er det vist med alle..

men når du ser din venindes baby begynder du sikkert at glæde dig endnu mere til du får din egen prinsesse ud.. men hun skal jo nok komme ...

det eneste du kan gøre er vel at tælle dage.. sådan havde jeg det også selv.. hihi

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

skoust skriver:

sådan er det vist med alle..

men når du ser din venindes baby begynder du sikkert at glæde dig endnu mere til du får din egen prinsesse ud.. men hun skal jo nok komme ...

det eneste du kan gøre er vel at tælle dage.. sådan havde jeg det også selv.. hihi

ja, det tror jeg på!! (-:

ja, det kunne jeg vel! god idé!

Anmeld

15. juli 2010

skoust

sæt kryds over hver dag i en kalender..

men da jeg var gravid og var ca i uge 27 der ville jeg ønske jeg bare kunne ligge mig til at sove til oliver ville komme ud..

Anmeld

15. juli 2010

NoName

Kender det alt alt for godt....

min statusbesked siger vist det hele...

kom så ud!!!!

knus en meget utålmodig 1. gangs gravid

Anmeld

15. juli 2010

LinLin

Jep det kender jeg

Håber han kommer ud 3-4 uger før tid  - det er alt for svært at vente heeelt til 9. sep (eller længere )

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

Mor til David skriver:

Jep det kender jeg

Håber han kommer ud 3-4 uger før tid  - det er alt for svært at vente heeelt til 9. sep (eller længere )

JA! og jeg skal vente helt til den 20 okt eller længere!  det er godt nok lang tid!

Anmeld

15. juli 2010

LinLin

sophieamalia skriver:

JA! og jeg skal vente helt til den 20 okt eller længere!  det er godt nok lang tid!

Jeg synes det har været en meget lang graviditet; fandt ud af jeg var gravid ved 4+2 og den er i øvrigt i direkte forlængelse af en graviditet der endte i SA i nov, hvor jeg var 11+0 og skulle have haft termin 19. juni  Så ender næsten med at have været "gravid" i et år (sådan næsten i hvert fald...)

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

Mor til David skriver:

Jeg synes det har været en meget lang graviditet; fandt ud af jeg var gravid ved 4+2 og den er i øvrigt i direkte forlængelse af en graviditet der endte i SA i nov, hvor jeg var 11+0 og skulle have haft termin 19. juni  Så ender næsten med at have været "gravid" i et år (sådan næsten i hvert fald...)

ja puha, det er jeg da ked af at hører! Men egentligt ret vildt at have været "gravid" i et helt år? 

Anmeld

16. juli 2010

Stephanie3

Kan al for godt huske det, håber for dig at du ikke går over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.