ja min søn er flaske barn og altid haft afførnign 2-4 dage imellem. som jeg troede var okey da han ikke har ondt eller er generet af det. men idag er der gået 4 dage siden han sidst havde afføring, og har stadig ikke haft endnu. så ville lige gå på nettet og læse om det var okey. så for jeg så læst at børn på flake skal have hver dag.
så prøver at får fat på sp. som jeg ikke kan, efter lægen som siger at det er helt iorden så længe han tisser. men alt hvad jeg har læst , siger alle de skal have hver dag, så føler ikke jeg kan bruge lægens svar. nu er jeg så bekymret, og føler lidt jeg er en smule dårlig mor da jeg ikke viste han skulle have afførnig hver dag, og ikke reagerede på det.
hvad sker der når han ikke har haft afførnig hver dag ?
hvad skal jeg gøre, skal jeg give laktulose (sp have sagt hvis han fik svært ved at komme af med afføringen så skulle jeg give det, men når han så kommer af med det er det ikke svært for ham. forstå ikke at det skulle være hver dag) eller skal jeg skifte mærke på modermælkerstaning han får alumin 1 lige nu.
kom med nogle råd søde piger, har virkelig brug for det.
Anmeld